Темите в новия брой на "Мениджър" (юни 2012)

Темите в новия брой на Мениджър (юни 2012)

Темите в новия брой на "Мениджър" (юни 2012)

Най-новият, юнски брой на сп. "Мениджър" от днес е на пазара. В него можете да прочетете интервю с Ираван Хира - генералният директор на "Хюлет-Пакард" България. Той е на корицата.

„Новаторството ме държи буден”, обяснява Ираван Хира и подчертава, че високите технологии са интелектуален продукт. В тази индустрия е изключително важно да бъдеш креативен, да начертаеш пътя. Според него бъдещето е оптимистично. Така казва на дъщеря си. „Светът преди кризата беше като полудял. Търсеха се резултати на всяка цена. В този свят имаше твърде много безпардонност. (…) Дълбочината на кризата показва колко сме се отклонили”, коментира той.

Освен с него, в списанието има и интервю с министъра на икономиката, енергетиката и туризма Делян Добрев. „Икономиката (на България) преодоля кризата”, обобщава той и казва, че всички усилия на екипа му са насочени към това държавата да подпомага активно малкия и среден бизнес.

Броят започва с репортаж с мозайка от снимки от инициативата на сп. „Мениджър” от 9 май. На тази дата нещо необикновено се случи. „Ода на радостта” огласи цялата страна. Точно в 12 ч. детски духови оркестри я засвириха в 25 български града и едно село. Поводът бе Денят на Европа.

В този брой четете още специален текст на едно от големите имена в американската политическа история на последните десетилетия – президентът Бил Клинтън. „Резултати идват само от истинската демокрация, творческите мрежи за сътрудничество и хората, които живеят в утрешния ден”, смята той. Устойчивото развитие е най-добрата политика, казва още 42. държавен глава на САЩ.

Следва още материал на Огнян Минчев, директор на института за регионални и международни изследвания. По думите му България е силно заинтересована да подкрепя и да бъде застъпник на максимално бързото приемане на останалите балкански страни за членки на Евросъюза.

И още: Елена Кодинова коментира защо според нея гилдиите в България са слаби и народът трудно се замисля за някакво човешко достойнство и колективна защита.

Темата на броя е МОДЕРНАТА ДИСЦИПЛИНА.

За дисциплината в екипите се пише много по-рядко, отколкото за креативността, иновациите и творчеството. А същевременно нейното значение за успеха на фирмата през 21. век става все по-голямо. Особено след кризата, когато се променя както управлението, така и тя. Страниците са посветени на нея, на мотивацията, политиките, които се гарантират и контрола.

В раздел Мениджмънт Паулина Георгиева, управляващ собственик на Taurus Consultants пише, че мениджъри от близки и по-далечни страни идват на работа в България. От тях се очаква да решават много проблеми едновременно. Заглавието е „Чужденецът като Шива”. Освен това Мирослав Стойчев, финансов директор на „Заедно в час”, разказва какво е да си студент в Йейл. А от уроците на Ричард Брансън: Легендарният предприемач казва, че любовта в офиса е неизбежна.

В раздел Маркетинг Десислава Бошнакова коментира честият въпрос „Колко ми струва да ми организирате едно събитие?”. От д-р Боян Кутевски – „Продуктова канибализация. Или как стойността на бранда може да бъде инвестирана или изхарчена при неговото разширяване”.

Цветелина Петрова прави интервю с режисьора Виктор Чучков. „Време е идеите в българските реклами да станат по-съвременни”, казва той. От 30 до 50 хил. лв. евро е средната цена на заснемането на качествен клип. И още: Ad-ските дуели през Евро-юни от Иван Хадживеликов.

Във връзка с медиите: Интервю с Добрина Чешмеджиева – водеща на предаването „Референдум” по БНТ и главен продуцент „Новини” в телевизията.

В раздел Икономика Невен Вълев – преподавател по икономика в Georgia State University в Атланта, САЩ коментира, че България е с най-висок кредитен рейтинг на Балканите и Moody’s ни поставя с едно ниво над Румъния и Хърватия, както и с три над Турция.

Следва „Екип под наем. Най-ценна е свободата – ползваш нови хора без ангажименти, подменяш тези, които не ти харесват, назначаваш най-добрите за постоянно”. Текст на Светлана Тодорова, редактор икономика.

СПЕЦИАЛЕН РАЗДЕЛ: Лято и емоции

Текстове за пътища и хора, голф, полет пет звезди, изгрева над Крит и залеза на Халкидики.

В Глобус: „Шампиони по поршета. Голямото гръцко харчене, което разклати държавата” и „Властелинът на любопитството” – Джон Хопкинс, създателят на „Дискавъри” доказва, че телевизията не само може да приспива човешките умове, но и да ги разбужда за още и още знания.

И в Sci-tech: „Учени тестват генна терапия за подмладяване”; „Вятърна турбина създава вода от въздуха” и текст за „Компанията, която превърна химията в индустрия” – историята на германския концерн BASF, от Начо Стригулев.

В броя можете да прочетете още други интересни теми, текстове, новини, информация за назначенията по върховете в компаниите у нас, за най-новите книги и услуги в България, за това кое се смята за модерно. Ако желаете да си направите ранен абонамент, можете да го сторите с 25% отстъпка от коричната цена от 15 юни до 15 август. За 45 лв. ще получавате „Мениджър” през 2013 г.

Благодарим, че сте с нас. Приятно четене!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ