Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Евростат отчете спад на производството в ЕС и еврозоната през януари

През януари 2024 г. общото производство е намаляло с 0,4% както в Европейския съюз (ЕС), така и в еврозоната в сравнение с предходния месец, съобщи Eвростат.
В сравнение със същия месец на предходната година общото пазарно производство е намаляло с 0,6% в ЕС и с 0,5% в еврозоната. Това беше свързано с намаление на промишленото производство (-5,7% в ЕС) и на обема на търговията (-1,4%), докато строителното производство остана без промяна, а производството на услуги нарасна (+4,1%).
Индексът на общото пазарно производство е съставен показател, който съчетава четири краткосрочни бизнес статистически показателя, обхващащи по-голямата част от пазарната икономика, т.е. производството в промишлеността, строителството и услугите, както и дефлирания индекс на оборота в търговията, припомнят от Евростат.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Спецпратеникът Стив Уиткоф: Може да сме на прага на нещо, важно за целия свят
Свят |UBS представи най-мрачната прогноза за икономиката на Китай
Икономика |Ватиканът обяви Антонио Гауди за „блажен“
Свят |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.