Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Повече каси за самотаксуване в магазините в Европа

Търговците на дребно в Европа увеличават броя на касите за самотаксуване в магазините си, като 36 на сто от от тях казват, че планират да инвестират в хардуер и софтуер за самотаксуване, информират от японската компания "Брадър" (Brother).
Прогнозата на компанията е, че европейският пазар за самотаксуване в магазините ще отбележи 13 процента годишен темп на растеж до 2026 година, предава БТА.
Повишаването на осведомеността и положителното отношение от страна на потребителите към самотаксуването са ключови за приемане на този начин на пазаруване. Към тях се добавя нарастващото предпочитание на хората за плащане с карти или други безкасови, безконтактни транзакции.
Самотаксуването трябва да работи гладко, за да спести време на клиентите. Това означава, че всички стоки трябва да са лесни за сканиране, с четивни баркодове и интуитивни сензорни екрани на касите за самотаксуване, но е необходимо да има и персонал, който да помага при проблем, отбелязват от "Брадър".
Клиентите, които пазаруват насипни продукти като плодове или зеленчуци, трябва да могат лесно да им сложат етикети с ясно видими баркодове, за да гарантират успешното сканиране на избраните стоки при касите за самотаксуване. По същия начин продуктите, опаковани от персонала в магазина, като хляб, сирене или деликатеси, често имат неравна повърхност, което може да затрудни четенето на баркодове, отпечатани в магазина. Ако те не са отпечатани чисто, се увеличава вероятността от съобщения за грешки при касите за самотаксуване и необходимостта от намеса на персонала.
Друг фактор са правилата на Европейския съюз за етикетиране на храни. Това означава, че някои продукти от чужбина се нуждаят от нови етикети, за да отговарят на местните разпоредби.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Надежда Йорданова: Решението за нови избори зависи от Борисов и Пеевски
Свят |Правителствата - следващите големи клиенти на Nvidia
Компании |Макрон: Свободата в Европа е изправена пред най-голямата заплаха от Втората световна война насам
Свят |Граждани готвят протест срещу пускането на движението по улица "Опълченска"
Общество |Светът на парите: Доларът губи позиции като световна резервна валута, докато усилията за дедоларизация се ускоряват
Финанси |Националното разузнаване на САЩ ще разсекрети документи за тактиката на „дълбоката държава“
Свят |Сблъсъци около „делото Епстийн“: Слухове пращат в оставка шефът на ФБР заради конфликт с главния прокурор
Свят |САЩ ще изпратят системи за противовъздушна отбрана "Пейтриът" на Украйна
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Хороскоп |Скандали: Македонският премиер обвини София в "опит за асимилация" и "инженерство на идентичността"
България |Петролът поскъпва, докато инвеститорите чакат изявлението на Тръмп за Русия
Енергетика |Времето: Слънчево, температурите постепенно се повишават
България |Премиерът: Потенциалът на опозицията за подкрепа на вот на недоверие е около 80 депутати
България |ADVERTORIAL

Новите програми по графичен и UI/UX дизайн на SoftUni Creative започват с безплатен 2-седмичен курс

КТ Интернешънъл представи глобалната си визия и съвместния растеж със своите партньори на Дистрибуторска конференция 2025

Коментари
Няма въведени кометари.