Apple изпревари Google в класацията на най-скъпите брандове

Apple изпревари Google в класацията на най-скъпите брандове

Apple е лидер в топ 100 на най-скъпите световни марки според годишната класация на изследователската мрежа Millward Brown, част от британския комуникационен холдинг WPP.

Брандът Apple е оценен на 246 992 млрд. долара и според Millward Brown е поскъпнал за 1 година с 67%.

Миналата година лидер в класацията беше Google c 158 843 млрд. долара. Сега марката заема второ място, следвана от Microsoft, IBM и Visa в първата петица. Следват ги At&t, Verizon, Coca Cola, McDonald’s и Marlboro в топ 10.

Facebook заема 12-о място след китайската Tencent.

Лидери в класацията са технологичните компании, телекоми и системи за разплащане. Най-високо в рейтинга на марките сред автомобили е Toyota, на 30-о място, следвана от BMW (34) Mercedes-Benz (43).

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ