Apple изпревари Google в класацията на най-скъпите брандове
Apple е лидер в топ 100 на най-скъпите световни марки според годишната класация на изследователската мрежа Millward Brown, част от британския комуникационен холдинг WPP.
Брандът Apple е оценен на 246 992 млрд. долара и според Millward Brown е поскъпнал за 1 година с 67%.
Миналата година лидер в класацията беше Google c 158 843 млрд. долара. Сега марката заема второ място, следвана от Microsoft, IBM и Visa в първата петица. Следват ги At&t, Verizon, Coca Cola, McDonald’s и Marlboro в топ 10.
Facebook заема 12-о място след китайската Tencent.
Лидери в класацията са технологичните компании, телекоми и системи за разплащане. Най-високо в рейтинга на марките сред автомобили е Toyota, на 30-о място, следвана от BMW (34) Mercedes-Benz (43).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.