Alibaba продава мрежата си от универсални магазини и молове за 1 милиард долара

Alibaba продава мрежата си от универсални магазини и молове за 1 милиард долара

Китайският интернет гигант Alibaba Group Holding продава своята верига от универсални магазини и търговски центрове Intime. Компанията Alibaba обяви в изявление, че Intime ще бъде продадена за 7,4 милиарда юана или 1,02 милиарда долара, на група инвеститори, водени от Youngor Fashion, която включва и членове на ръководството на Intime.

Компанията реорганизира дейността си, за да се съсредоточи върху електронната търговия на фона на нарастващата конкуренция в Китай, отбелязва The Wall Street Journal. Конкурентите, които бързо печелят пазарен дял от компанията, включват PDD Holdings, както и ByteDance. През ноември компанията обяви създаването на холдингова компания, която ще обедини своите активи за електронна търговия, включително платформите Taobao и Tmall Group (подразделение за електронна търговия на вътрешния пазар), Alibaba International Digital Commerce Group (обединява Lazada, AliExpress, Trendyol и Alibaba.com), маркетплейса 1688, и платформата за търговия със стоки втора употреба Idle Fish. Alibaba придоби Intime през 2017 г. за 2,6 милиарда долара и в момента притежава 99% дял в компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин
Румънски евродепутат внесе вот на недоверие срещу Урсула фон дер Лайен
Зам.-кметът по финансите на София: Успех е, че върнахме бюджета и го преразгледахме
От ГЕРБ отговориха на критиките на президента Радев