Alibaba продава мрежата си от универсални магазини и молове за 1 милиард долара

Alibaba продава мрежата си от универсални магазини и молове за 1 милиард долара

Китайският интернет гигант Alibaba Group Holding продава своята верига от универсални магазини и търговски центрове Intime. Компанията Alibaba обяви в изявление, че Intime ще бъде продадена за 7,4 милиарда юана или 1,02 милиарда долара, на група инвеститори, водени от Youngor Fashion, която включва и членове на ръководството на Intime.

Компанията реорганизира дейността си, за да се съсредоточи върху електронната търговия на фона на нарастващата конкуренция в Китай, отбелязва The Wall Street Journal. Конкурентите, които бързо печелят пазарен дял от компанията, включват PDD Holdings, както и ByteDance. През ноември компанията обяви създаването на холдингова компания, която ще обедини своите активи за електронна търговия, включително платформите Taobao и Tmall Group (подразделение за електронна търговия на вътрешния пазар), Alibaba International Digital Commerce Group (обединява Lazada, AliExpress, Trendyol и Alibaba.com), маркетплейса 1688, и платформата за търговия със стоки втора употреба Idle Fish. Alibaba придоби Intime през 2017 г. за 2,6 милиарда долара и в момента притежава 99% дял в компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България на две скорости: София се движи напред, а периферията изостава
Kaufland България получи инвестиционен кредит от УниКредит Булбанк в подкрепа на устойчивата си експанзия
Румен Спецов официално вече е особен управител на дружествата на „Лукойл“ у нас
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
ООН съобщи за безпрецедентна жилищна криза в Украйна заради войната
Украйна и Франция подписаха декларация за купуване на 100 изтребителя Rafale
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г. насам
Аукционна къща в Германия пусна на търг предмети от Холокоста и предизвика скандал с Полша