Boeing и Spirit разширяват проверките за производствен дефект на осем самолета 737 MAX

Boeing и Spirit разширяват проверките за производствен дефект на осем самолета 737 MAX

Boeing и Spirit разширяват проверките за производствен дефект на осем самолета 737 MAX

Boeing и Spirit AeroSystems разшириха обхвата на своите текущи инспекции на производствен дефект, засягащ осем самолета 737 Max, съобщи Boeing, цитирана от Ройтерс.

През август производителят на самолети идентифицира нов проблем с качеството на своя популярен самолет 737 MAX, включващ доставчика Spirit, който доведе до неправилно пробити отвори в задната преграда за налягане, направени с помощта на автоматизирана бормашина. Boeing разшири проверките, за да включи ръчно пробити дупки, според търговското издание The Air Current, което първо съобщи за проблема.

„Ние продължаваме да отделяме необходимото време, за да гарантираме, че всеки самолет отговаря на нашите стандарти и регулаторни изисквания преди доставката и закупуването на билети“, се казва в изявлението на Boeing.

Компанията отказа да коментира допълнително обхвата на последния проблем или дали ще успее да изпълни целта си за доставка от 737 самолета от най-малко 400 самолета през 2023 г., позовавайки се на тихия период, преди да обяви печалбите си на 25 октомври.

Boeing уведоми Федералната авиационна администрация за първоначалните си констатации по-рано тази седмица, заедно с клиентите, които вече са изправени пред забавяне на доставката на осемте самолета 737 Max, според The Air Current.

Федералната авиационна администрация заяви пред Ройтерс, че е "наясно с проблема и работи по него чрез редовния си процес на надзор. Няма непосредствени опасения за безопасността", уверяват оттам. 

Spirit каза, че продължава да работи в тясно сътрудничество с Boeing, за да се справи с преработката, свързана с задната напорна преграда.

Доставките на най-продавания 737 MAX на Boeing паднаха през септември до най-ниското ниво от август 2021 г., тъй като компанията продължава да се бори с работата, необходима за коригиране на производствения дефект.

През септември главният финансов директор на Boeing Брайън Уест каза, че компанията все още е на път да постигне „ниския край“ на своята цел от 400-450 реактивни самолета за годишни доставки на 737, въпреки проблема със задната преграда.

Въпреки това около 165 самолета MAX на производствената линия на Boeing ще се нуждаят от отнемащи време рентгенови инспекции, преди да бъдат предадени на клиентите, каза той. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ