Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Дизайнът принуди Apple да свие значително производството на очилата си за добавена реалност
Apple беше принудена да направи големи съкращения в производствените прогнози за своите слушалки с добавена реалност Vision Pro поради сложността на дизайна, съобщи Financial Times /FT/ в понеделник, цитиран от Reuters и позовавайки се на източници, които са пряко запознати с процеса.
Vision Pro бяха пуснати в производство миналия месец и вероятно ще бъдат налични в началото на следващата година в Съединените щати. Те имат начална цена от $3499 - над три пъти цената на най-скъпите слушалки в линията на Meta за смесена и виртуална реалност устройства.
Китайският подизпълнител Luxshare – единствената компания, сглобяваща устройството за Apple, се готви да произвежда по-малко от 400 хил. бройки Vision Pro през 2024 г., твърди вестникът, позовавайки се на двама източници.
Apple имаше по-ранна вътрешна цел за продажбите от 1 млн. бройки през първите 12 месеца, посочва още изданието. Apple и Luxshare не са отговорили на искането на Reiters за коментар. Производителят на iPhone е поискал от два доставчика, базирани в Китай, достатъчно компоненти за 130 хил. до 150 хил. очила през първата година, твърди FT, добавяйки, че плановете за по-достъпна версия на устройството са били отложени.
Сериозна трудност в производствения процес е производството на микро-OLED екраните за устройството, казва FT. Apple не е доволна от производството на микро-OLED екрани, които нямат дефекти, се казва в материала. Apple и Luxshare не са отговорили веднага на имейл с искане за подробности около предизвикателствата.
Намаляването на прогнозата за производството през 2024 г. е разочаровала и Luxshare, казва близък до компанията източник за FT, тъй като тя е планирала да увеличи капацитета си, за да може да произвежда почти 18 млн. устройства годишно през следващите години.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.