Дизайнът принуди Apple да свие значително производството на очилата си за добавена реалност

Дизайнът принуди Apple да свие значително производството на очилата си за добавена реалност

Apple беше принудена да направи големи съкращения в производствените прогнози за своите слушалки с добавена реалност Vision Pro поради сложността на дизайна, съобщи Financial Times /FT/ в понеделник, цитиран от Reuters и позовавайки се на източници, които са пряко запознати с процеса.

Vision Pro бяха пуснати в производство миналия месец и вероятно ще бъдат налични в началото на следващата година в Съединените щати. Те имат начална цена от $3499 - над три пъти цената на най-скъпите слушалки в линията на Meta за смесена и виртуална реалност устройства.

Китайският подизпълнител Luxshare – единствената компания, сглобяваща устройството за Apple, се готви да произвежда по-малко от 400 хил. бройки Vision Pro през 2024 г., твърди вестникът, позовавайки се на двама източници.

Apple имаше по-ранна вътрешна цел за продажбите от 1 млн. бройки през първите 12 месеца, посочва още изданието. Apple и Luxshare не са отговорили на искането на Reiters за коментар. Производителят на iPhone е поискал от два доставчика, базирани в Китай, достатъчно компоненти за 130 хил. до 150 хил. очила през първата година, твърди FT, добавяйки, че плановете за по-достъпна версия на устройството са били отложени.

Сериозна трудност в производствения процес е производството на микро-OLED екраните за устройството, казва FT. Apple не е доволна от производството на микро-OLED екрани, които нямат дефекти, се казва в материала. Apple и Luxshare не са отговорили веднага на имейл с искане за подробности около предизвикателствата.

Намаляването на прогнозата за производството през 2024 г. е разочаровала и Luxshare, казва близък до компанията източник за FT, тъй като тя е планирала да увеличи капацитета си, за да може да произвежда почти 18 млн. устройства годишно през следващите години.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ