Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Дизайнът принуди Apple да свие значително производството на очилата си за добавена реалност

Apple беше принудена да направи големи съкращения в производствените прогнози за своите слушалки с добавена реалност Vision Pro поради сложността на дизайна, съобщи Financial Times /FT/ в понеделник, цитиран от Reuters и позовавайки се на източници, които са пряко запознати с процеса.
Vision Pro бяха пуснати в производство миналия месец и вероятно ще бъдат налични в началото на следващата година в Съединените щати. Те имат начална цена от $3499 - над три пъти цената на най-скъпите слушалки в линията на Meta за смесена и виртуална реалност устройства.
Китайският подизпълнител Luxshare – единствената компания, сглобяваща устройството за Apple, се готви да произвежда по-малко от 400 хил. бройки Vision Pro през 2024 г., твърди вестникът, позовавайки се на двама източници.
Apple имаше по-ранна вътрешна цел за продажбите от 1 млн. бройки през първите 12 месеца, посочва още изданието. Apple и Luxshare не са отговорили на искането на Reiters за коментар. Производителят на iPhone е поискал от два доставчика, базирани в Китай, достатъчно компоненти за 130 хил. до 150 хил. очила през първата година, твърди FT, добавяйки, че плановете за по-достъпна версия на устройството са били отложени.
Сериозна трудност в производствения процес е производството на микро-OLED екраните за устройството, казва FT. Apple не е доволна от производството на микро-OLED екрани, които нямат дефекти, се казва в материала. Apple и Luxshare не са отговорили веднага на имейл с искане за подробности около предизвикателствата.
Намаляването на прогнозата за производството през 2024 г. е разочаровала и Luxshare, казва близък до компанията източник за FT, тъй като тя е планирала да увеличи капацитета си, за да може да произвежда почти 18 млн. устройства годишно през следващите години.
Ключови думи
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.