Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Фалира американска компания, една от първите на пазара за генетични тестове

Американската биотехнологична компания 23andMe подаде молба до Съда по несъстоятелността на Източния окръг на Мисури за защита от кредитори по чл. 11 от Закона за фалита на САЩ. Компанията каза в изявление, че това трябва да "улесни процеса на продажба, за да се увеличи максимално стойността на бизнеса". 23andMe също отбеляза, че операциите ѝ ще продължат както обикновено, докато търси купувач за своя бизнес. Компанията също така обяви, че съоснователят Ан Войчицки се оттегля като главен изпълнителен директор, а финансовият директор Джо Селсевадж ще поеме поста временен главен изпълнителен директор.
23andMe е един от пионерите в масовото генетично тестване за определяне на произхода на предците, риска от определени заболявания и т.н. Според някои оценки размерът на този пазар през 2024 г. достигна 11,7 милиарда долара.
23andMe беше създаден в Калифорния през 2006 г. През 2021 г. компанията стана публична; максималната ѝ капитализация тогава достигна почти 6 милиарда долара, но компанията никога не е била печеливша. След това акциите на 23andMe паднаха с повече от 99% от най-високото си ниво през 2021 г. Проблемите на компанията започнаха през 2023 г., когато тя устнови масивно нарушение на данните на 7 милиона нейни клиенти - около половината от общия брой. След това много потребители започнаха да настояват компанията да изтрие данните им. Миналата година 23andMe обяви, че съкращава 40% от персонала и се преструктурира.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.