Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Футболната легенда Дейвид Бекъм става рекламно лице на Alibaba
Сделката идва на фона на базираните в Китай конкуренти PDD Holdings.Бързата глобална експанзия на Temu и стартъпа за онлайн мода Shein, като първият също рекламира на Super Bowl, за да спечели сцепление с клиентите в САЩ.
AliExpress, която не разкрива колко плаща на Бекъм, за да бъде глобален посланик на марката, се присъедини към няколко китайски компании в спонсорирането на Европейското първенство по футбол, което започва в средата на юни.
„AliExpress инвестира милиони евро в отстъпки, сделки и ангажираност по време на първенството“, се казва в изявление на компанията, добавяйки, че планираните промоции включват шанс за потребителите на приложението AliExpress да спечелят билети за игри.
„AliExpress помага на феновете да се доближат още повече до UEFA EURO 2024™ това лято, като им предлага страхотни награди, докато действието се развива на терена“, каза Бекъм в изявление.
Компанията на Бекъм, DRJB Holdings, заяви в последната си налична декларация, че е направила 72,6 милиона паунда (92,5 милиона долара) приходи през 2022 г.
Международният бизнес за електронна търговия на Alibaba, който включва AliExpress, се нарича Alibaba International Digital Commerce Group.
Продажбите на международното звено нараснаха с 45% на годишна база през първите три месеца на 2024 г. до 27,45 милиарда юана (3,79 милиарда долара). Това контрастира с 4% ръст на приходите през това време от фокусираните в Китай Taobao и Tmall Group до 93,22 милиарда юана, според Alibaba.
Въпреки това международното бизнес звено отчете увеличение на загубите до 4,1 милиарда юана, в сравнение с 2,2 милиарда юана година по-рано. Компанията „направи агресивни инвестиции“ в Близкия изток и други нововъзникващи пазари през първите три месеца на годината, каза Джианг Фан, съпредседател и главен изпълнителен директор на международното звено, в съобщение за печалбите по-рано този месец.
AliExpress каза през 2022 г., че е похарчила около 7 милиона долара в Южна Корея, за да привлече местни потребители с по-ниски цени на продуктите. Миналата година AliExpress подписа с актьора Дон Лий като първия си посланик на марката в Южна Корея. Други базирани в Китай компании също увеличиха усилията си за разширяване в чужбина на фона на забавящия се растеж у дома.
Китайските спонсори на UEFA Euro 2024 включват филиала на Alibaba Alipay, компанията за електрически автомобили BYD, марка домакински уреди Hisense и компанията за смартфони Vivo.
Hisense стана първият китайски спонсор на Европейското първенство през 2016 г. Впоследствие три други китайски компании подписаха партньорства за първенството през 2020 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.