Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Гебр. Хайнеман България инвестира 600 хил. лв. в модернизацията на Travel Free Marina Varna
Пътническият терминал на Морска гара Варна посрещна на 14 октомври специални гости и клиенти на Гебр. Хайнеман България, част от ВМ Финанс Груп, по случай окриването на разширения и модернизиран магазин от уникалната концепция на веригата Travel Free.
Компанията инвестира над 600 хил. лв. за преобразяването на обекта, придържайки се към най-новата Look & Feel концепция на Gebr. Heinemann.
Освен пълното обновяване и преоборудване на магазина, клиентите могат да се радват на множество нови марки и продукти, като особено внимание е обърнато на създаването на ново клиентско преживяване.
„Гордеем се с това, че най-успешният Travel Free магазин стартира във Варна, където имаме уникално утвърдено ноу-хау. В последствие това ноу-хау се въведе и в останалите магазини в цялата страна. Към момента Гебр. Хайнеман България оперира 8 магазина на границите в България и Република Северна Македония, като е на път след няколко дни да открие и деветия магазин – Travel Free „Дунав мост – Русе“, сподели управителят на Гебр. Хайнеман България, Асен Асенов. Сред официалните гости на събитието бяха Александра Мирчева, изпълнителен директор и председател на Борда на директорите на ВМ Финанс Груп, Тихомир Тодоров, председател на борда на директорите на пристанище Варна ЕАД, Марио Смърков, областен управител на гр. Варна, комисар Диан Иванов, директор на Гранична полиция при ГКПП Варна, Валентин Костадинов, зам.-началник МП Пристанище Варна, Атанас Михов, директор ОДМВР Варна, доц. Божидар Чапаров, зам.-ректор на Икономически университет Варна и много други.
Гебр. Хайнеман България оперира като joint ventures партньорство между ВМ Финанс Груп и Gebr. Heinemann, лидер на европейския пазар в Travel Retail индустрията. Като дистрибутор, Gebr. Heinemann снабдява в над 100 страни. В Travel Retail сектора, компанията оперира повече от 330 магазина на концепцията Heinemann Duty Free & Travel Value. Управлява лицензирани бутици на модни марки и концептуални магазини на 79 летища в 29 страни, гранични магазини „Travel FREE“ и обекти на борда на круизни лайнери.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.