Google сменя ключов мениджър за търсачките и рекламните продукти в период на силна конкуренця на пазара

Google сменя ключов мениджър за търсачките и рекламните продукти в период на силна конкуренця на пазара

Един от ключовите топ мениджъри на Google -  Прабхакар Рагаван, който отговаряше за услугата за търсене и рекламните продукти на компанията, напуска поста, който заемаше в продължение на 4 години. Неговото място ще бъде заето от 45-годишния Ник Фокс, който също е работил в екипа на направлението за търсене. Това се казва в изявление на главния изпълнителен директор на Google Сундар Пичай, публикувано на сайта на компанията. Рагаван ще се премести на позицията на главен технологичен директор и ще работи директно с Пичай. Смяната на ръководството в Google на Alphabet Inc. идва в чувствителен момент за подразделението, което е под натиск от различни съдебни дела, както и от засилената конкуренция от ИИ продукти като ChatGPT, пише The Wall Street Journal.

Рагхаван отговаряше за широка гама от продукти в Google, включително поддръжка на виртуални асистенти, услуги за електронна търговия и плащане с карти. Някога той беше смятан за потенциален кандидат да стане следващият главен изпълнителен директор на компанията. Повишаването на Ник Фокс го прави възможен бъдещ наследник на пичайi, отбелязва изданието. Екипът за разработка на чатботове Gemini, за който отговаряше и Рагаван, ще бъде прехвърлен към подразделението DeepMind AI на Google, каза Пичай. Освен това Google премества екипа на виртуалния асистент в подразделението, отговарящо за операционната система Android и разработката на смартфоните Pixel.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ