Иван Петров: Новият облик на Paysafe символизира трансформацията на компанията

Иван Петров: Новият облик на Paysafe символизира трансформацията на компанията

Новият ни бранд, който влезе в сила през февруари тази година, ни помогна да обясним по-ясно на всички заинтересовани страни нашите ценности, посока на развитие, амбиция и желание за върхови постижения, казва Иван Петров, SVP Consumer Technology в Paysafe България и генерален мениджър на офиса в страната. Paysafe е водеща платформа за разплащания с богат опит в обслужването на търговци и потребители в глобалния развлекателен сектор. Най-големият ни офис е в София с 1400+ служители, отговорни за продуктови и софтуерни разработки, обслужване на клиенти, риск мениджмънт, ИТ обслужване и др.

- Каква е ролята на новата визуална идентичност на Paysafe в затвърждаването на компанията като иновативен лидер в сферата на финансовите технологии?

- Ребрандирането на Paysafe е нещо повече от визуална промяна. То символизира пътя на трансформация на компанията. Това е нашето съзнателно усилие да разкажем историята си и да комуникираме еволюцията си на пазара.

През март 2022 г., когато започнахме това пътешествие, в основата на проекта за визуална идентичност стояха три направления. Първото беше свързано с желанието ни да вдъхнем нова енергия на организацията, да засилим динамиката и ентусиазма във всичко, което правим. Втората посока имаше за цел да илюстрира стратегическия „завой“ в развитието на компанията, обоснован от търсенето и нуждите на потребителите. И не на последно място, искахме да изразим по-ясно себе си, кои сме и защо съществуваме. 

Новият ни бранд, който влезе в сила през февруари тази година, ни помогна да обясним по-ясно на всички заинтересовани страни нашите ценности, посока на развитие, амбиция и желание за върхови постижения. 

- Каква е обратната връзка от клиентите и партньорите на Paysafe по отношение на новия бранд и какви мерки се предприемат за адаптиране към техните очаквания и нужди?

- Промяната на визуалната ни идентичност доведе и до трансформация в начина, по който да структурираме продуктите си. С технологичните решения, които използваме - автоматизация, изкуствен интелект и др., подобряваме потребителското изживяване и нивото на обслужване на нашите клиенти. Комуникирането на новия бранд направихме както през сайта и другите ни канали, така и посредством кампании в някои от ключовите ни пазари – в това число и България, където разгърнахме OOH кампания в столицата миналия месец. Новият облик на компанията пресъздава еволюцията на марката и ангажимента към клиентите и партньорите да останат стабилни в бързо развиващата се икономика. Обратната връзка за момента е много положителна.

- Каква е ролята на дигиталните портфейли и други технологии, които Paysafe предлага, в преобразяването на финансовия пейзаж и улесняването на ежедневните плащания на потребителите?

- Paysafe създава интегрирана еко система, в която потребителите на дигитални портфейли могат да използват баланса си за много допълнителни услуги, включително e-gaming, инвестиция в крипто и др. Дигиталните портфейли разполагат с много възможности като проверка на последните трансакции, стойностите на избрани криптовалути от криптоброкерската услуга, предплатен Mastercard, ePay баланс или друга възможност за добавяне на карта. През самия портфейл може да се закупи криптовалута, да сe извършват плащания с кредитни и дебитни карти, банкови акаунти и други Skrill акаунти.

Всяка година провеждаме проучване (Lost in Transaction) в някои ключови за бизнеса ни пазари, за да разберем повече за нагласите на потребителите и навиците им при плащане онлайн.  
Последният ни анализ сочи, че броят на дигиталните портфейли в България се е повишил с 24% последната година. За сравнение, в по-развитите икономики като тези на Германия и Австрия, увеличението е изключително близко до нашето и достига 29%.

- Каква е ролята на обучението и развитието на персонала във високотехнологичната индустрия, в която действа Paysafe, и как компанията инвестира в тези аспекти?

- Намираме се във високотехнологичния сектор и сме много селективни по отношение на хората, които наемаме. Paysafe има традиция в предоставянето на обучения, посветени на информационната сигурност. Преди две години L&D и InfoSec екипите започнаха работа върху развиването на холистичен подход с цел избягване на потенциални атаки и още по-сигурно писане на код, така че да отговаря на най-високите стандарти и регулации. Така беше създадена програмата Application Security - Secure Code Warrior. Тя е насочена към 600 програмисти на глобално ниво (300, от които работят в България). Целта ѝ е чрез геймификация под формата на турнири да ги стимулира да практикуват създаването на надежден и сигурен код.

Като резултати се радваме да споделим, че програмата Application Security - Secure Code Warrior беше много добре приета, като данните показват, че за 2022 г. над 70% от софтуерните ни разработчици са се включили в обученията от програмата. 

Имаме и програма за Business Leadership Development. Участниците в нея преминават редица обучения за това как да разберат бизнес контекста на тяхната роля, как тяхното лидерство може да повлияе на крайния резултат на организацията и др. Симулацията предоставя възможността да се изследват управленски проблеми, учи как да се вземат критични решения, а незабавната обратна връзка в реалистична и безопасна среда спомага допълнително за по-голямата увереност на обучаващите се. Участниците се научават как да изграждат и ръководят високоефективни екипи в различни часови зони и култури.

- Какви са тенденциите в сферата на плащанията, към които обръщате най-вече поглед?

- Изкуственият интелект (AI) е нещо, което следим и използваме в разработването на продуктите си. Област на особен интерес представлява персонализирането на потребителското изживяване. Например,  в нашата услуга Crypto Brokerage клиентите ни получават насоки и предложения с помощта на АI технологии. В допълнение, всички наши продукти са разработени и като мобилни решения, Google Pay and Apple Pay са задължителен интерфейс за достъп до портфейлите на клиентите ни. Ние също така сме участници в много по-голяма екосистема от платежни услуги, които разчитат на електронен баланс благодарение на европейски стандарти за отворено банкиране (open banking).

- В каква степен българският екип е ангажиран в създаването на глобалните ви продукти? 

- В Paysafe България работят над 1400 служители, което прави компанията и една от най-големите във финтех индустрията. Екипът, ситуиран тук, е основен двигател за развитието на глобалния бизнес на компанията в областта на онлайн разплащанията. Той разработва дигитални продукти за разплащания и парични трансфери, обслужва клиенти и търговци по цял свят и извършва операции в направления като IT обслужване и инфраструктура, управление на риска и превенция на измами. Всички продукти, разработвани тук, се ползват на пазарите ни в Европа, Северна Америка и Латинска Америка. Най-големите ни продукти с глобално значение са Skrill & Neteller, както и White Label Wallet & SMB Wallet. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ