Компанията, която дава предимство на младото поколение

Компанията, която дава предимство на младото поколение

Компанията, която дава предимство на младото поколение

Емпатията е пътят към успеха на SIKO

За успеха са нужни иновативно мислене и много усърдие. Това смята директорът на SIKO – компания в сектора на транспорта и логистиката, основана през 2003 г. Вече над 20 години дружеството расте и увеличава броя на клиентите, превозвачите и служителите си, стъпвайки в обувките на всеки от тях.

Последната внедрена иновация е по идея на спедитора Стела Илиева за създаване на мобилно приложение, с което превозвачите управляват вземанията си от SIKO. Сред основните предимства от него са, че

контрагентите на SIKO могат да заявят бързо плащане.

Чрез приложението компанията значително съкращава срока за плащане към своите доставчици, като в момента най-дългият срок е 28 календарни дни. Това се дължи на доброто финансово здраве на фирмата и правилното управление на паричните потоци. С помощта на SIKO app контрагентите на дружеството следят статуса по плащанията на своите фактури по всяко време и от всяко място, а при нужда могат да заявят по-бързо плащане. Приложението е без аналог в България и е гаранция за прозрачност и коректност.

20 години след създаването си SIKO е сред лидерите в спедиторския бизнес у нас. Компанията оперира в цяла Европа и обслужва средно по над 10 хил. товара годишно. Дружеството е изцяло фокусирано в непрестанното

подобряване на бизнес средата.

SIKO поддържа застраховка „Отговорност“ на спедитора в австрийска застрахователна компания с пълно покритие на всички прагове, определени от Конвенция CMR. Тя включва покритие и на извънредни рискове като „Груба небрежност“, „Щети от мигранти“, „Стачни действия и размирици“ и др. Това дава пълно спокойствие и обезпеченост на клиентите, за да се доверят и изберат дружеството.

„Ясно усещаме нуждата от страна на клиенти и контра­генти за подобряване на качеството на услугите в тази сфера. Нужда, идваща с динамичните промени на транспортния пазар, започнали заедно с пандемията от 2020 г.“, споделя Мариян Цеков.

Компанията покрива най-високите европейски стандарти на бранша и е партньор с утвърдените и авторитетни организации в Европа НСБС и FIATA, с които работи за по-прозрачно бъдеще на спедиторския бизнес у нас.

На ход са младите!

През 2021 г. SIKO прие първите нови акционери от редиците на мениджърите с най-голям принос за разширението на мрежата от клиенти и доставчици. Тази възможност стои и пред всички настоящи и бъдещи служители в компанията.

Борис Вълчинов. Материалът е част от брой 12/2023 на списание „Мениджър“, който е в разпространителската мрежа. Може да бъде намерен също дигитално издание в платформата за дигитално четене ZinZin и онлайн на manager.bg/списание.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ