Mattel се надява филма "Барби" да дръпне бизнеса ѝ с производство на играчки

Mattel се надява филма Барби да дръпне бизнеса ѝ с производство на играчки

Mattel се надява филма "Барби" да дръпне бизнеса ѝ с производство на играчки

Американската компания за играчки Mattel залага на боксофис успеха на филма „Барби“, който да подкрепи продажбите на едноименната кукла през втората половина на годината, заяви главният изпълнителен директор на компанията Инон Крайц. Компанията отчете силно представяне през юли след генерирания около филма шум, предава Reuters. Базираният в Калифорния производител отчете и изненадваща печалба през второто тримесечие, а продажбите му задминаха пазарните очаквания.

„Виждаме подобряващи се тенденции, като точките на продажба на Barbie от началото на месеца през юли имат положителни резултати“, каза Крайц в разговор с анализатори, добавяйки, че гамата на Mattel от свързани с филма играчки и продукти ще бъде разширена през втората половина на годината на фона на силно търсене.

„Макар че блокбъстърът „Барби“ не се случи през второто тримесечие на Mattel, превземането му на поп културата показва огромния потенциал, който неговата интелектуална собственост има“, коментира анализаторът Джеръми Голдман.

Очаква се Mattel да пусне филм от франчайза Disney Princess по-късно тази година и още един в началото на 2024 г., а филм от франчайза Hot Wheels ще излезе през 2025 г. Крайц заяви, че успехът на „Барби“ ще „послужи като еталон“ за сътрудничествата по друга интелектуална собственост на Mattel.

Акциите на компанията обаче поевтиняха с 1,8% в следпазарната търговия, след като Крайц заяви, че потребителите се въздържат от покупки, очаквайки по-високи разходи през коледните празници.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ