Линда Якарино обясни защо е било нужно Twitter да бъде ребрандиран

Линда Якарино обясни защо е било нужно Twitter да бъде ребрандиран

Линда Якарино обясни защо е било нужно Twitter да бъде ребрандиран

Изпълнителният директор на X Линда Яккарино заяви, че решението на компанията да се отърве от марката Twitter отразява визията на собственика й Илон Мъск за бъдещето на приложението.

„Илон говори за X, приложението за всичко, от много дълго време“, каза Якарино в интервю за CNBC със Сара Ейсен.

 „Още когато обявихме, че се присъединявам към компанията, целта бе да си партнирам с Илон, за да трансформираме Twitter в X, приложението за всичко“, добави тя.

Якарино, която започна работа в компанията през юни, каза, че Мъск работи за това, откакто купи Twitter в края на миналата година.

„Помислете какво се случи след придобиването. Еволюция в дългосрочни видеоклипове и статии, абонирайте за любими създатели на съдържане, които сега изкарват истински прехраната си в платформата. Гледате видео и скоро ще можете да провеждате видео чат разговори, без да се налага да давате телефонния си номер на никого в платформата“, коментира тя.

Якарино също подчерта плановете на компанията да даде възможност за плащания между потребители и приятели и творци.

„Ребрандирането представляваше освобождаване от Twitter“, каза тя. „Освобождение, което ни позволи да се развием над наследеното мислене. Това ще промени начина, по който се събираме, как се забавляваме, как извършваме трансакции в една платформа.“

Ейсен обаче обърна внимание на силата на марката Twitter и сравни преименуването и на X с това с Johnson & Johnson да промени името си на Band-Aid.

„Ако продължим да сме Twitter или каквато и да е предишната ви марка, промяната обикновено е само постепенна. Така получаваме наследена оценка. В X мислим какво е възможно, а не за постепенната промяна на това, което не може да се направи“, коментира Якарино.

Тя добави, че последните продуктови промени и подобренията на инфраструктурата „отговарят на въпроса „защо да ребрандираме?“

Якарино има „автономия“ под Мъск

Якарино каза, че има „автономия“ под ръководството на Мъск, като добави, че рекламодателите трябва да се чувстват удобно да се върнат към платформата.

„Моята роля и ролята на Илон са много ясни“, каза тя.

„Илон работи върху ускоряването на ребрандирането и върху бъдещето. Аз съм отговорна за останалото. Управлявам компанията, от партньорства и юридически въпроси до продажби и финанси“, добави Якарино.

В последно време бяха повдигнати много въпроси относно способността на Якарино да работи под ръководството на Мъск, като се има предвид обширният му контрол върху компанията и другите му фирми, включително Tesla  и SpaceX.

Якарино, бивш глобален рекламен шеф в компанията майка на CNBC - NBCUniversal, също подчерта усилията на X да подобри изживяването на рекламодателите, след като много брандове се оттеглияха от платформата след придобиването на Twitter от Мъск.

Речта на омразата и потенциално незаконното съдържание се разпространиха в дните и седмиците, след като Мъск пое контрола над платформата, съобщиха по-рано CNBC и NBC News. Марките не желаеха да рискуват рекламите им да се показват до съдържание, което засяга, което доведе до масово изтичане на пари от рекламодатели.

Якарино каза, че екипът за доверие и безопасност на X е „по-здрав“, отколкото беше, когато компанията бе публична. „Може да не сте съгласни“ с всички публикации, добави Яккарино.

Twitter ефективно разпусна екипа си за етичен изкуствен интелект през ноември и уволни всички членове с изключение на един, заедно с 15% от отдела за доверие и безопасност.

Якарино е изправена пред трудна битка за възстановяване на доверието на рекламодателите. Мъск твърди, че ангажираността на потребителите непрекъснато достига нови върхове, но компанията все още не е предоставила конкретни данни в подкрепа на тези твърдения.

Coca-Cola, Visa и други марки са върнали рекламите си в платформата под ръководството на Якарино  в резултат на нейния пряк ангажимент с ръководители по маркетинг и комуникации.

Сега марките са „защитени от риска да бъдат до“ потенциално токсично съдържание, каза Яккарино. Тя добави, че ако съдържанието е „законно, но ужасно“, е трудно да бъде премахнато от платформата, но че новите мерки за контрол на съдържанието на компанията ще намалят риска за рекламодателите.

Якарино каза още, че броят на служителите се е стабилизирал на 1500 в сравнение с около 8000 преди придобиването.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ