Мъск отрече слухове, че продава част от Twitter

Мъск отрече слухове, че продава част от Twitter

Илон Мъск проучва набирането на до 3 милиарда долара, за да помогне за изплащането на дълга на Twitter, съобщава The Wall Street Journal. Екипът на Илон Мъск е провел разговори с инвеститори за изплащане на част от дълга от 13 милиарда долара на Twitter Inc. като част от неговото изкупуване на компанията, казаха хора, запознати с въпроса.

В същото време Илон Мъск отрече слуховете, че търси инвеститори, които да купят част от компанията.  Данните идват на фона на критики, че обещаните инвеститори и големи промени в Twitter от финансова гледна точка не се случват.

Според разпространяващите се информации едно от предложенията на Мъск е било към нови и вече участващи инвеститори в сделката да купят дял на същата цена като първоначалната. Целта е била да се генерират достатъчно средства да се платят дълговете с най-високи лихви.

Острите критики по адрес на Мъск в няколко други издания привлякоха вниманието на милиардера към темата. Мъск, който се е прекръстил на "г-н. Туит" в Twitter, заяви, че "корпоративните медийни марионетки имат своите заповеди да пишат срещу мен, но статиите им са болезнено скучни. Да ги четеш е като упойваща стрела в гърлото".

Попитан дали е вярно, че е търсил 3 млрд. долара чрез продаване на дял от „Туитър“, Мъск отговаря кратко: "Не".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Исторически обрат: България е на полуфинал на световното първенство по волейбол след победа над САЩ
Осъдиха Никола Саркози на 5 години затвор заради престъпен заговор с Муамар Кадафи
Да инвестираш като най-богатите хора в света вече е по-лесно от всякога. Но колко е опасно?
Зеленски е готов да се оттегли от поста си след края на войната
Нови материали правят водолазните костюми устойчиви на ухапвания от акули
На днешната дата, 26 септември. Рождениците днес
Компания използва AI, за да превърне клиентите си в рекламни звезди (Видео)