Разходите за реклама в Twitter са се сринали с над 70% през декември

Разходите за реклама в Twitter са се сринали с над 70% през декември

Разходите за реклама в Twitter Inc са спаднали със 71% през декември, показват данни на фирма, изследваща пазара на реклами. Причината е, че водещите рекламодатели са намалили разходите си за реклама в платформата за социални медии след придобиването й от Илон Мъск, съобщава Reuters.

Данните от Standard Media Index (SMI) са публикувани в момент, в който Twitter се опитва да се справи с отлива на рекламодатели. Компанията въведе няколко инициативи, с които се опитва да ги спечели обратно - предлага безплатни реклами, вдигна забраната за политическа реклама и даде на фирмите по-голям контрол върху позиционирането на рекламите им.

Според данните на SMI рекламните разходи в Twitter са спаднали с 55% през ноември в сравнение с година по-рано, въпреки че тези месеци традиционно са време на по-високи разходи за реклама, тъй като компаниите промотират продуктите си в предпразничния сезон.

Повечето компании са спрели да дават пари в Twitter през ноември, твърди друга компания за проучвания Pathmatics. Това е същият месец, в който Мъск възстанови спрени акаунти и пусна платеното верифициране на акаунти, което доведе до фалшифицирането на профили на компании.

14 от 30-те топ рекламодатели в Twitter са спрели изцяло рекламата си в платформата, след като Мъск пое контрола над нея на 27 октомври, посочва Pathmatics.  През ноември Мъск коментира проблема и заяви, че разбира, ако рекламодателите „искат да си помислят“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ