Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Мъск решен да стигне печалба от 100 млн. долара с политическа реклама за изборите

Илън Мъск е решил да използва политическа реклама, за да компенсира спада в приходите на социалната мрежа X (бивш Twitter), като си постави за цел да увеличи годишната си печалба до 100 милиона долара „в годината на големите избори в Съединените щати“. Това съобщава Financial Times, според който преди това собственикът на социалната мрежа е отменил забраната за политическа реклама, въведена от бившия изпълнителен директор Джак Дорси.
Както отбелязва изданието, подобна стъпка трябва да съответства и на имиджа на Мъск като „абсолютист на свободата на словото“. Компанията значително увеличи инвестициите си в политическа реклама и наскоро проведе събитие с близо "100 настоящи и потенциални клиенти" във Вашингтон, за да популяризира своите рекламни услуги.
В последващ имейл, изпратен до някои от тях, който вестникът е видял, се казва отчасти, че X „създава модерен световен градски площад“. „Това е място, където политически партии и кандидати могат да се срещнат със своите избиратели, докато основният фокус е върху безопасността на марката и почтеността на изборите“, казват авторите на писмото. В САЩ броят на потребителите на X достигна 92,4 милиона, 98% от тях са гласоподаватели. Според ръководителя на бизнес операциите на X, Джо Бенарока, социалната мрежа позволява на хората „активно да участват в жизненоважни дискусии с избрани служители, лидери на общността и съграждани“.
Неотдавна Мъск в часни контакти е уверил кредиторите, които са му дали назаем 13 милиарда долара, че няма да загубят пари от сделката със социалната мрежа X. Устните гаранции бяха дадени от предприемача, за да успокои кредиторите - най-големите банки - на фона на рязък спад в стойността на социална мрежа след придобиването й от милиардера миналата година. В транзакцията участваха седем финансови институции: Morgan Stanley, Bank of America, Barclays, MUFG, BNP Paribas, Mizuho и Societe Generale. Страховете на банките от загуби нараснаха значително, след като големи компании отказаха да рекламират на X поради забележките на Мъск за евреите и конфликта в Близкия изток. Според информация на The New York Times, по вътрешна документация на X, социалната мрежа може да загуби до 75 милиона долара приходи от реклама до края на годината.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Honda обмисля да прехвърли част от производството на автомобили от Мексико и Канада към САЩ
Автомобили |Русия възражда комсомолските школи за политическо образование от Съветския съюз
Политика |България подписа договор за търсене на нефт и газ в блок "Хан Тервел" в Черно море
Енергетика |ЖП линията, която ще възроди транспорта на Южна Италия
ЕС |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

GROHE превръща градината Senato в оазис на „Чистата радост от водата “по време на Milan Design Week 2025


Коментари
Няма въведени кометари.