Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Общинска банка се ребрандира
Общинска банка обяви днес своята нова идентичност на марката, отразяваща амбицията за растеж и ангажимента на банката към потребителите.
Новата визуална идентичност на Общинска банка е ориентирана както към динамиките във финансовия сектор и модернизирането на процесите в банката, така и на очакванията на клиентите тя да бъде близо до тях.
Новото лого е визуален израз на еволюцията на банката. То съчетава в себе си модерните технологични тенденции със запазването на традиционните ценности на Общинска банка. Дизайнът е изчистен, динамичен и създаден с мисъл за съвременния потребител.
„Във времена, в които всички банки отделяме огромен ресурс, за да подобряваме дигиталните си услуги, ние от Общинска банка не забравяме, че в персоналното общуване на живо с нашите клиенти се крие ключът към устойчивото доверие. Освен в технологии ние инвестираме и в хората, като една от стъпките, която сме предприели в тази посока, е обновяването на офисите ни и превръщането им в още по-привлекателна среда, в която всеки потребител може лица в лице да получи компетентна консултация и устойчиви финансови съвети, съобразени с индивидуалните му потребности“, сподели Борислав Чиликов, изпълнителен директор и член на Управителния съвет на Общинска банка АД.
С ребрандирането и цялостното обновяване на офисите си Общинска банка дава заявка за устойчиво развитие в бъдеще с фокус върху иновациите и дигитализацията, но същевременно и остава стабилен и надежден партньор за своите клиенти. Чрез новата си идентичност, Общинска банка подчертава своята цел да бъде съвременна, адаптивна и близка до хората банка.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.