Потребители по цял свят имаха проблеми с облачните услуги на Microsoft

Потребители по цял свят имаха проблеми с облачните услуги на Microsoft

Потребители по цял свят имаха проблеми с облачните услуги на Microsoft

Мicrosoft Corp беше засегната от прекъсване на мрежата, което засегна нейната облачна платформа Azure, заедно с услуги като Teams и Outlook. Това потенциално засегна милиони потребители по целия свят, съобщи Reuters.

Това може да повлияе на различни услуги и да предизвика ефектът на доминото, тъй като почти всички най-големи компании в света използват платформата.  Някои услуги на Microsoft, като Teams, Xbox Live, Outlook и Microsoft 365, не са били достъпни за потребители в редица страни, според сайтът за проследяване на прекъсванията Downdetector, цитиран от агенцията.

Услугите са засегнали Америка, Европа, Азиатско-тихоокеанския регион, Близкия изток и Африка. Само услугите в Китай и неговата правителствена платформа не са били засегнати. Самата компания призна за проблема с достъпа до "няколко услуги от пакета Office 365" и заяви, че проучва причините за повредата. Microsoft също съобщи, че може да има проблеми с работата на SharePoint Online, OneDrive for Business и Microsoft Graph.

Причината  е повреда в чуждестранната мрежа за доставка (CDN). Установихме, че проблемът с мрежовата свързаност възниква при устройства в широкообхватната мрежа на Microsoft (WAN)“, казват от Microsoft. Това се отразява на свързаността между клиентите в интернет към Azure, както и на свързаността между услугите в центровете за данни, се казва в съобщението.

Microsoft добави в туит, че е отменил мрежова промяна, която смята, че причинява проблема. „Ние наблюдаваме услугата, докато възстановяването влезе в сила“, се казва в съобщението. Microsoft не разкри броя на потребителите, засегнати от прекъсването, но данните на Downdetector показват хиляди прекъсвания, разпределени по континенти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ