Слабо търсене на диаманти сви продажбите на De Beers с 20 на сто

Слабо търсене на диаманти сви продажбите на De Beers с 20 на сто

De Beers пласира диаманти на обща стойност 480 млн. долара по време на четвъртия си цикъл на продажби тази година. Това се казва в съобщение на Anglo American plc, която контролира De Beers.Това е 11% под нивото от предишния цикъл на продажби (542 млн. долара) и 20% под нивото на продажбите на диаманти през четвъртия цикъл миналата година (604 млн.а долара).

Продажбите на диаманти са намалели, тъй като индустрията навлезе в сезонен спад, каза главният изпълнителен директор на De Beers Ал Кук. „Търсенето на диаманти също намаля под въздействието на продължаващата макроикономическа несигурност и по-бавното от очакваното възстановяване на потребителското търсене в Китай“, добави той.

По-рано индийското издание на Economic Times съобщи, че De Beers е отложила търговете за петия и шестия цикъл на продажба тази година поради по-ниското търсене от страна на индийските производители.

Търговете на De Beers представляват около 10% от продажбите на диаманти на минната компания по стойност. В тях участват близо 1 хил. регистрирани купувачи. 90% от продуктите се продават чрез редовни търговски цикли с дългосрочни клиенти.

Според Випул Шах, председател на Индийския съвет за насърчаване на износа на скъпоценни камъни и бижута (GJEPC), цените на необработените диаманти са паднали с 10% поради по-ниското търсене на световните пазари.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ