Производителят на Durex надмина очакванията за продажбите през третото тримесечие

Производителят на Durex надмина очакванията за продажбите през третото тримесечие

Групата за потребителски стоки Reckitt надмина очакванията за растеж на нетните продажби за третото тримесечие в сряда и запази общата си перспектива за 2025 г., подпомогната от силата на развиващите се пазари и завръщането към растеж в Европа и Северна Америка.

Производителят на презервативи Durex и почистващи продукти Lysol отчете общ ръст на нетните приходи на групата от 7% за тримесечието, завършващо на 30 септември, в сравнение с 6,4% очаквани в консенсус, съставен от компанията, предава Ройтерс. 

Тя запази прогнозата си за приходите за 2025 г. за ръст на нетните приходи от над 4% за основния си бизнес, който изключва Essential Home и Mead Johnson, и от 3% до 4% за групата като цяло.

„Тези резултати отразяват последователните подобрения в обема и силата на нашите мощни марки“, каза главният изпълнителен директор Крис Лихт в изявление.

Reckitt, която обяви продажбата на бизнеса си Essential Home на частната инвестиционна компания Advent за 4,8 милиарда долара през юли, заяви, че продължава да очаква да завърши продажбата до края на годината.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
Русия удари с дронове детска градина в Харков
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
„ДПС-Ново начало” ще продължи да подкрепя кабинета, но няма да участва в него (Обновена)
Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*
Бизнес перспективи: Сърф туризмът и влиянието му върху местните общности