Производители на козметика, на био тор и на мебели са големите победители в конкурса „Най-добра българска фирма на годината“

Производители на козметика, на био тор и на мебели са големите победители в конкурса „Най-добра българска фирма на годината“

ESG политиките и устойчивото развитие бяха фокус в дванадесетото издание на състезанието, инициатива на Fibank

За 12-а поредна година бизнес наградите „Най-добра българска фирма“ бяха връчени на компаниите с най-успешни бизнес практики у нас. Фокусът на тазгодишния конкурс по инициатива на Първа инвестиционна банка (Fibank) е върху ESG политиките и принципите на устойчиво развитие, които са неразделна част от модерното корпоративно управление.

“Лавена" АД -  водещ производител на парфюмерийно-козметични и фармацевтични продукти, спечели първо място в категорията „Средна и голяма фирма“. Сред големите фирми бяха отличени също "Биосет" - една от най-разпознаваемите марки на българския пазар за подправки, чайове и продукти за домашното сладкарство, и производителя на велосипеди  "Крос" ООД.

Победител в категория „Микро и малка фирма“ е "Био шанс" ЕООД от Сливен – компанията се занимава с производство и търговия на изцяло органичен хуминов био тор, който допринася за балансираното хранене на растенията и подобрява екологичния статус на земята. В същата категория бяха наградени още "Топ Флот" ЕООД - производител на риболовни плувки, и "ДМТех" ЕООД – фирма, която разработва иновативни пожароизвестителни продукти.

Приза на публиката спечели пловдивската фирма "Мебелор" ООД, специализирана в производството на корпусни мебели с високо качество.

Наградата за женско предприемачество отиде при Валентина Милкова, земеделски производител с 40 дка насаждения био касис, която прави първото в България вино от касис с марката „Седем 7“, и Мими Ненкова, съосновател и единствен дизайнер на дамските облекла и аксесоари с популярния онлайн бранд Alessa.

Тази година в надпреварата за най-добра българска фирма участваха рекорден брой компании - близо 350.

В журито на конкурса влизат утвърдени лидери на мнение като Никола Бакалов, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Fibank, финансистът Емил Хърсев, социологът Кънчо Стойчев, председател на съюз „Произведено в България“, Венелина Гочева, собственик и управител на „Медийна група България“.

Основните критерии за избор на победителите са устойчив растеж, силни пазарни позиции, иновативност и успешно налагане на бранда на национално и международно ниво. За да участват в конкурса, компаниите трябва да са с български капитал и да представляват родна марка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операция "Паяжина": Как Украйна парализира стратегическата руска авиация?
Националистът Карол Навроцки е победителят в президентските избори в Полша
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 юни
На днешната дата, 2 юни. Ден на Христо Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България
Рафал Тшасковски с минимална преднина на балотажа в Полша
Y-хромозомата – генетичният ключ към по-високия ръст при мъжете
Преки високоскоростни влакове ще свързват Мюнхен, Милано и Рим от 2026 г.
Нов дипломатически опит за мир: Украйна и Русия отново на една маса в Истанбул