Renault отчита нулев ръст на продажбите за второто тримесечие на годината

Renault отчита нулев ръст на продажбите за второто тримесечие на годината

Продажбите на Renault Group през второто тримесечие са нараснали само с 0,1% спрямо миналата година, въпреки пускането на нови модели. Статистиката на компанията е провалена от сериозен спад в търсенето на товарни превозни средства. През първата половина на годината Renault Group е продала 1,17 милиона автомобила, според отчета на компанията. Това е с 1,3% по-добре от същия период на миналата година.

Ключовите фактори за компанията са продажбите на марката Renault и търсенето на автомобили в Европа. Така продажбите на автомобили Renault са нараснали с 2,7% през първата половина на годината, до 808,4 хиляди. Ръст обаче се наблюдава само при леките автомобили на марката - с 12,2%, докато търсенето на леки товарни превозни средства е спаднало с 22,8%.

Европейският пазар на автомобили е спаднал с 1% през първите шест месеца, но френската компания е успяла да постигне ръст на продажбите в Европа с 5,4%, до 708,6 хиляди продадени автомобила. Но отново, изключително благодарение на леките автомобили. Пазарът на товарни превозни средства в Европа спадна с 13% през първата половина на годината, а резултатът на Renault Group в този сегмент беше още по-лош - спад от 29%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ