Луксозният бранд Richemont удвои продажбите си до 10,6 млрд. евро

Луксозният бранд Richemont удвои продажбите си до 10,6 млрд. евро

Швейцарският холдинг за луксозни стоки Richemont отчете резултати за второто тримесечие, които надминаха прогнозите на анализаторите, въпреки „безпрецедентно“ негативните условия. Richemont, който притежава марки като Cartier, Montblanc, Vacheron Constantin и много други, отчете приходи от 10,6 милиарда евро за първата половина на фискалната година от април до септември. Това е с 10% повече от същия период на предходната фискална година при постоянен валутен курс.  При актуализирани валутни курсове увеличението е 5%.

Според холдинга търсенето на продуктите му се е увеличило значително през второто тримесечие, компенсирайки не особено блестящия старт на новата финансова година. Органичните продажби са се увеличили с 14%, докато анализаторите, анкетирани от Visible Alpha, очакваха средно ръст на приходите само от 7%. Например в Китай, Хонконг и Макао продажбите са нараснали със 7% през последните три месеца, което е позволило на приходите да се стабилизират през първата половина на годината.

Продажбите в Европа нараснаха с 11%, а в Северна и Южна Америка - с колосалните 18% при постоянни валутни курсове. След публикуването на силните финансови резултати, цената на акциите на Richemont се повиши с 6,5%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Икономиката на България с ръст от 3,2% през третото тримесечие