TikTok създава нов алгоритъм за потребителите си в САЩ, за да избегне забраната

TikTok създава нов алгоритъм за потребителите си в САЩ, за да избегне забраната

TikTok създава нов алгоритъм за използване от американските потребители, което може да доведе до нова независима версия на приложението за САЩ. Това съобщи Reuters, позовавайки се на свои източници. Агенцията отбелязва, че се разработва раклонение на алгоритъма за американската аудитория, която е от 170 милиона потребители. Това може да доведе до нова версия на приложението, което работи независимо от китайската компания ByteDance и също така ще бъде по-приемливо за американските законодатели, които планират да забранят социалната мрежа.

По данни на източниците, отделянето на нов алгоритъм може да послужи като основа за продажбата на американските  активи на компанията, въпреки че в момента тя няма такива планове. Преди това стана известно, че мнозинството от американците (58%) смятат, че Китай използва социалната мрежа TikTok, за да формира общественото мнение в Съединените щати. Това показват данни от проучване на Reuters, проведено съвместно с Ipsos. Неотдавна ръководителят на Европейската комисия допусна блокиране и забрана на TikTok в Европейския съюз.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Мъск подкрепи излизането на САЩ от НАТО, нарече външният министър на Полша "дребно човече"
На днешната дата, 10 март. Рождениците днес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 март
Тръмп очаква добри резултати от преговорите за Украйна в Саудитска Арабия, Зеленски потвърди присъствие
Сблъсъци в Румъния, след като забраниха на Джорджеску да участва в изборите за президент
ЦИК: При промяна в общия брой действителни гласове, може и да има разместване в парламента
НАП пусна предварително попълнените данъчни декларации
Не наричайте себе си лидер, ако не можете да вземате трудни решения