Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|TikTok въвежда функции за блокиране на гледането на клипове от деца и засилен родителски контрол

Социалната мрежа TikTok обяви пускането на нови инструменти, предназначени да помогнат на родителите да наблюдават използването на приложението от техните деца и да насърчат по-здравословни онлайн навици. Това съобщава изданието iPhone in Canada.
Ключови нови функции ще бъдат Sleep hours и Time Away, които позволяват на родителите да блокират достъпа до TikTok в определени часове на деня, като например през нощта или по време на учебни часове. Родителите ще могат да задават график за блокиране, а децата от своя страна ще могат да поискат допълнително време за използване, но окончателното решение остава за родителите.
Освен това родителите ще могат да видят кого следва детето им, кой го следва и кои акаунти са блокирани. Това ще осигури на родителите по-голяма прозрачност и контрол върху онлайн активността на децата им в TikTok.
За тийнейджъри под 16 години TikTok въвежда функция за спиране. Ако използват приложението след 22 часа, на екрана ще се появи напомняне на цял екран с успокояваща музика. Ако тийнейджърът продължи да превърта емисията, ще се появи второ, по-упорито предупреждение, което ще бъде по-трудно да се игнорира. В допълнение към това TikTok тества упражнения за медитация, предназначени да помогнат за подобряване на качеството на съня. Така че, вместо да гледат безкрайно видеоклипове, потребителите ще бъдат насърчавани да опитат медитация, за да се отпуснат. TikTok също работи за подобряване на начина, по който проверява възрастта на потребителите и планира да премахне някои остарели функции.
От TikTok казахя, че промените имат за цел да помогнат на тийнейджърите да развият по-здравословни дигитални навици и да дадат на родителите повече контрол върху времето, което децата им прекарват онлайн. Актуализациите ще бъдат пуснати през следващите седмици.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.