Unilever отделя в самостоятелна компания производството на сладолед

Unilever отделя  в самостоятелна компания производството на сладолед

Британско-холандската компания Unilever, един от водещите световни производители на стоки за всекидневна употреба, планира да отдели бизнеса със сладолед в отделна компания.

„Този ​​бизнес има много различен оперативен модел и в резултат на това бордът на директорите реши, че отделянето на сегмента за сладолед ще повлияе най-добре на бъдещия растеж както на този бизнес, така и на цялата компания“, се казва в изявление на Unilever. Процесът ще започне веднага и ще приключи до края на 2025 г. Приходите на Unilever от сладолед през 2023 г. са 7,9 милиарда евро. Подразделението притежава пет от 10-те най-големи марки в света, включително Wall's, Magnum и Ben & Jerry's.

Отделянето ще остави компанията с четири отдела -  козметика, лична хигиена, стоки за дома и хранителни продукти. Ръководството очаква основният ръст на приходите в тези сегменти да бъде 4-6% и умерено увеличение на рентабилността.

Освен това ръководството на Unilever обяви програма за подобряване на производителността, която ще спести около 800 милиона евро през следващите три години. Програмата включва въвеждане на нови технологии, стандартизиране на производствените процеси и създаване на оперативни центрове за повишаване на ефективността. Програмата може да засегне около 7,5 хиляди служители на компанията по целия свят, работещи предимно на офис позиции.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ