All Channels с идейна кампания за УНИЦЕФ

All Channels с идейна кампания за УНИЦЕФ

Българската комуникационна агенция All Channels изработи за УНИЦЕФ в България идейна кампания, чиито най-атрактивен елемент е билборд, монтиран на бул. „Тодор Александров” в София.

В илюстрацията на билборда през деня се вижда момче, свито в ъгъла. С настъпването на вечерта се включва осветлението на билборда и в него се очертава сянката на насилник, вдигнал ръка срещу детето.

Кампанията припомня за страха и трагедията на децата, жертви на домашно насилие. Тя се провежда под мотото „Осъдени без детство”. „Децата жертви всяка вечер очакват прибирането на своите родители със свито сърце. Билбордът, който създадохме за УНИЦЕФ, хвърля светлина (и сянка) върху този проблем – буквално”, посочват от All Channels.

Агенцията работи за УНИЦЕФ от три години. Освен билборда, кампанията включва и ТВ клип, радио спот, интернет реклама и стандартни OOH канали, в които се припомня за тихите жертви на домашното насилие. 

Творчески директор: Марин Костов – Мъро.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски