Dentsu Aegis Network придобива най-голямата криейтив B2B агенция в света

Dentsu Aegis Network придобива най-голямата криейтив B2B агенция в света

Dentsu Aegis Network придобива най-голямата криейтив B2B агенция в света

Глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network обяви придобиването на gyro - най-голямата независима криейтив business-to-business (B2B) агенция в света. 

Dentsu Aegis Network развива в България медия агенциите Carat и Vizeum, агенцията за дигитален маркетинг - iProspect, търговското подразделение за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн - Amnet, както и подразделението за инвестиционен и медиен мениджмънт Amplifi.

Сделката ще позволи на глобалната мрежа да създаде първия напълно интегриран B2B хъб в света.

След придобиването, вече наложилата се на пазара B2B агенция – Interprise, която е част от Dentsu Aegis Network, ще се слее с gyro, за да затвърди позицията на медийната мрежата в сферата на B2B решенията.

gyro се отличава с мощна комбинация от креативност, медиен опит, лидерски манталитет, специфични данни и анализ, какато и богат опит с нововъзникващи платформи. Така новосформираното от двата бранда звено ще се превърне в най-голямата в света агенция, специализирана изключително в предоставянето на маркетинг решения за все по-бързо растящия се B2B сектор.

Създадена през 1999 г., мисията на gyro е да прави релевантни криейтив идеи за едни от най-големите световни B2B клиенти. Ръководена от глобалния изпълнителен и криейтив директор Кристофър Бекър, през 2016 г. gyro беше обявена за B2B Агенция на годината от авторитетната класация на Advertising Age. Три поредни години (2014, 2015 и 2016) компанията печели и титлата Глобална B2B Агенция на годината на Маркетинговата Бизнес асоциация.

Добре приетият старт на Interprise през изминалата година беше ръководен от глобалния й президент Стюарт Гидингс. Услугите, които тя предлага и които ще бъдат комбинирани с тези на gyro, включват предоставянето на специфични решения за медия планиране и купуване за B2B компании, криейтив услуги, проучвания, данни, програматик решения, управление на събития, създаване на съдържание и външна реклама фокусирана изцяло върху пътуващите по бизнес.

Бекер ще бъде Глобален изпълнителен и криейтив директор на новосформираната агенция, а Гидингс ще поеме ролята на Глобален президент, отговорен за връзките с клиенти и бизнес развитието на новата мрежата с пряка отчетност пред Бекер.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ