Netflix монтира в Париж умна мрежа от билбордове (видео)


За да промотира старта си във Франция американската компания за онлайн стрийминг на филми Netflix се насочи към една от най-добрите рекламни агенции в страната – Ogilvy Париж, и след като я нае, заложи на атрактивната външна реклама в града с мащабно разпространение.

Netflix и Ogilvy монтираха във френската столица умна мрежа от 100 билборда, които излъчват картини чрез движещите се GIF изображения според контекста на деня и мястото, където са поставени. GIF илюстрации от някои от световните кинохитове, излъчвани от Netflix, като „Оранжевото е новото черно”, „В обувките на Сатаната” или „Фарго” бяха използвани, за да се придадат емоции на водещи събития от деня като спортна победа или дъждовно време.

Кампанията ще продължи в Париж до Коледа.

Видеото тук разказва за нея. Хитро, нали? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Миниатюрен микроб може да има ключово значение за борбата с „вечните“ химикали
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Граждани на над 30 държави вече няма да могат да пътуват до САЩ
Борисов за вота: Днес ще направя тест дали работим заедно с "ДПС - Ново начало"
Централната банка на Сингапур проверява банки в разследване за пране на пари на стойност 1,8 млрд. долара
Nvidia има необичаен проблем – твърде много кеш
Netflix започва ексклузивни преговори за придобиване на Warner Bros. Discovery