Netflix монтира в Париж умна мрежа от билбордове (видео)


За да промотира старта си във Франция американската компания за онлайн стрийминг на филми Netflix се насочи към една от най-добрите рекламни агенции в страната – Ogilvy Париж, и след като я нае, заложи на атрактивната външна реклама в града с мащабно разпространение.

Netflix и Ogilvy монтираха във френската столица умна мрежа от 100 билборда, които излъчват картини чрез движещите се GIF изображения според контекста на деня и мястото, където са поставени. GIF илюстрации от някои от световните кинохитове, излъчвани от Netflix, като „Оранжевото е новото черно”, „В обувките на Сатаната” или „Фарго” бяха използвани, за да се придадат емоции на водещи събития от деня като спортна победа или дъждовно време.

Кампанията ще продължи в Париж до Коледа.

Видеото тук разказва за нея. Хитро, нали? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Хлапето-милиардер: Ето в какво инвестира парите си суперзвездата на НБА ЛеБрон Джеймс
На днешната дата, 20 октомври. Рождениците днес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Предстоящият вот за Олимпийските игри - лакмусов тест за Германия
Антарктида започва да прилича все повече на Гренландия – и това не е добре
Стотици хиляди излязоха на протест срещу политиката на Тръмп