Netflix монтира в Париж умна мрежа от билбордове (видео)


За да промотира старта си във Франция американската компания за онлайн стрийминг на филми Netflix се насочи към една от най-добрите рекламни агенции в страната – Ogilvy Париж, и след като я нае, заложи на атрактивната външна реклама в града с мащабно разпространение.

Netflix и Ogilvy монтираха във френската столица умна мрежа от 100 билборда, които излъчват картини чрез движещите се GIF изображения според контекста на деня и мястото, където са поставени. GIF илюстрации от някои от световните кинохитове, излъчвани от Netflix, като „Оранжевото е новото черно”, „В обувките на Сатаната” или „Фарго” бяха използвани, за да се придадат емоции на водещи събития от деня като спортна победа или дъждовно време.

Кампанията ще продължи в Париж до Коледа.

Видеото тук разказва за нея. Хитро, нали? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Времето: Валежите постепенно спират, но остава студено
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Скъсана фланелка на Марадона беше продадена на търг за 179 000 долара
Как да разберете дали другите ви слушат