Netflix монтира в Париж умна мрежа от билбордове (видео)

За да промотира старта си във Франция американската компания за онлайн стрийминг на филми Netflix се насочи към една от най-добрите рекламни агенции в страната – Ogilvy Париж, и след като я нае, заложи на атрактивната външна реклама в града с мащабно разпространение.

Netflix и Ogilvy монтираха във френската столица умна мрежа от 100 билборда, които излъчват картини чрез движещите се GIF изображения според контекста на деня и мястото, където са поставени. GIF илюстрации от някои от световните кинохитове, излъчвани от Netflix, като „Оранжевото е новото черно”, „В обувките на Сатаната” или „Фарго” бяха използвани, за да се придадат емоции на водещи събития от деня като спортна победа или дъждовно време.

Кампанията ще продължи в Париж до Коледа.

Видеото тук разказва за нея. Хитро, нали? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
Германия може да бъде принудена да върне наборната военна служба при продължаващ недостиг на военнослужещи
5 инвестиции, на които можем да разчитаме за доходи
Мерц: Германия трябва да търси нови търговски партньори
Сърбия въвежда таван на надценките за близо 3000 стоки в търговските вериги
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Американците се опасяват, че изкуственият интелект ще измести трайно работниците
Светът на парите: Централните банкери по света се опасяват, че ще бъдат засегнати от бурята около Фед