Samsung комбинира химните на света в красива песен за Рио 2016
Олимпийските игри са повод светът да се бъде обединен, хората от всички нации да са заедно. Игрите са едно от най-големите и най-страхотни събития на годината.
Това изтъква тази нова видео реклама на южнокорейския технологичен гигант Samsung, за предстоящата Олимпиада в Рио.
Уникалното в кампанията е, че в едно видео е съчетано звученето на химните на различните народи по света.
Рекламата е изработена от агенциите Leo Burnett Чикаго и Leo Burnett Сидни за излъчване в телевизионния ефир, посочва изданието за маркетинг Adweek. Тя промотира новия смартфон Samsung Galaxy S7 Edge. Идеята на обединението е избрана, заради нарастващото чувство за страх и несигурност сред хората по света.
Кадрите започват с момиче, което държи телефон на Samsung и пее химна на Ботсвана, докато се наслаждава на красива гледка към морето. Продължава с изпълнението на друг химн. С въвеждането на всеки следващ химн, на зрителите се показва ново място по света. Химнът на Малайзия се пее от жена в Париж.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.