Samsung комбинира химните на света в красива песен за Рио 2016

Олимпийските игри са повод светът да се бъде обединен, хората от всички нации да са заедно. Игрите са едно от най-големите и най-страхотни събития на годината.

Това изтъква тази нова видео реклама на южнокорейския технологичен гигант Samsung, за предстоящата Олимпиада в Рио.

Уникалното в кампанията е, че в едно видео е съчетано звученето на химните на различните народи по света. 

Рекламата е изработена от агенциите Leo Burnett Чикаго и Leo Burnett Сидни за излъчване в телевизионния ефир, посочва изданието за маркетинг Adweek. Тя промотира новия смартфон Samsung Galaxy S7 Edge. Идеята на обединението е избрана, заради нарастващото чувство за страх и несигурност сред хората по света.

Кадрите започват с момиче, което държи телефон на Samsung и пее химна на Ботсвана, докато се наслаждава на красива гледка към морето. Продължава с изпълнението на друг химн. С въвеждането на всеки следващ химн, на зрителите се показва ново място по света. Химнът на Малайзия се пее от жена в Париж. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Прост навик, който разделя най-успешните хора от всички останали
Стана ясно за кого са „изчезналите“ 780 гласа от изборите през октомври 2024 г.
Босненската прокуратура издаде заповед за арест за президента и премиера на босненската Република Сръбска
Манчестър Юнайтед планира да построи най-великия стадион в света
Бизнес перспективи: Забраната на ЕС за двигателите с вътрешно горене е напът да отиде в историята
САЩ ще представят на Русия предложение за 30-дневно спиране на огъня в Украйна
Бизнесът се обяви против идеите за национализиране на личните партиди от втората пенсия
Mercedes ще разработва интелигентни автомобили с китайската Hesai