Samsung комбинира химните на света в красива песен за Рио 2016


Олимпийските игри са повод светът да се бъде обединен, хората от всички нации да са заедно. Игрите са едно от най-големите и най-страхотни събития на годината.

Това изтъква тази нова видео реклама на южнокорейския технологичен гигант Samsung, за предстоящата Олимпиада в Рио.

Уникалното в кампанията е, че в едно видео е съчетано звученето на химните на различните народи по света. 

Рекламата е изработена от агенциите Leo Burnett Чикаго и Leo Burnett Сидни за излъчване в телевизионния ефир, посочва изданието за маркетинг Adweek. Тя промотира новия смартфон Samsung Galaxy S7 Edge. Идеята на обединението е избрана, заради нарастващото чувство за страх и несигурност сред хората по света.

Кадрите започват с момиче, което държи телефон на Samsung и пее химна на Ботсвана, докато се наслаждава на красива гледка към морето. Продължава с изпълнението на друг химн. С въвеждането на всеки следващ химн, на зрителите се показва ново място по света. Химнът на Малайзия се пее от жена в Париж. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Испания отменя учебни занятия заради бурята „Габриел“
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване