Aston Martin пренася лукса на 4 колела в първия си дом, който слива движимото и недвижимото

Aston Martin пренася лукса на 4 колела в първия си дом, който слива движимото и недвижимото

Репутацията на Aston Martin може да е изградена на четири колела, но най-новото творение на автопоризводителя се намира на тиха улица в Токио. N°001 Minami Aoyama е първата по поръчка частна резиденция на автомобилния производител в Азия - градска къща, която прилага автомобилно мислене към всеки избор на материали, пространствен преход и линия на видимост.

Тази четириетажна къща в луксозния квартал Омотесандо в Токио е дебютът на съвместна визия между британския автомобилен производител и японския предприемач в областта на недвижимите имоти VIBROA.

Вътре в дома с площ от 724 квадратни метра автомобилният дизайн и градският живот вървят ръка за ръка. Впечатляваща характеристика е автомобилната галерия на приземния етаж, където два Aston Martin-а са изложени като скулптури под адаптивно осветление и набразден метален таван, директен поклон към любовта на марката към прецизната форма.

Отгоре и отдолу резиденцията се разгръща с удобства, вариращи от винарска изба и фитнес зала до частен спа център и тераса на покрива, всички проектирани да преминават от по-тъмни към по-светли материали с изкачването.

Екстериорът представлява впечатляваща фасада от вертикално подредени метални жалузи, които реагират на дневната светлина, създавайки динамични шарки, като същевременно предлагат уединение. Тези скосени ребра също така рамкират огледални тавани и буйна зеленина, надничаща от терасата на спа центъра. Скулптурното пътешествие е закрепено от стоманено „оригами“ стълбище, пресичащо интериора – преход между модерността и материалната привлекателност.

Главният дизайнер на Aston Martin Марек Райхман обяснява, че културната дълбочина на Токио е повлияла на всяка линия и повърхност, простирайки се отвъд автомобилния стил. Целта е да се отразят естетическите кодове на града, като същевременно се осигури спокойно градско убежище.

Макар че е част от по-широка програма за начин на живот на Aston Martin, къщата в Токио сигнализира за по-дълбок ангажимент към Азия. Вече продадена на богат ценител, къщата показва как автомобилните марки могат да оформят начина, по който живеем – не само това, което шофираме.

Снимки: Aston Martin

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Гейминг гигантът EA става частна компания в мегасделка за 55 млрд. долара
Времето: Слънчево и ветровито, на североизток със следобедни валежи
The Sun: Рекордните 262 души погрешно са освободени от британски затвори за година