Aston Martin пренася лукса на 4 колела в първия си дом, който слива движимото и недвижимото

Aston Martin пренася лукса на 4 колела в първия си дом, който слива движимото и недвижимото

Репутацията на Aston Martin може да е изградена на четири колела, но най-новото творение на автопоризводителя се намира на тиха улица в Токио. N°001 Minami Aoyama е първата по поръчка частна резиденция на автомобилния производител в Азия - градска къща, която прилага автомобилно мислене към всеки избор на материали, пространствен преход и линия на видимост.

Тази четириетажна къща в луксозния квартал Омотесандо в Токио е дебютът на съвместна визия между британския автомобилен производител и японския предприемач в областта на недвижимите имоти VIBROA.

Вътре в дома с площ от 724 квадратни метра автомобилният дизайн и градският живот вървят ръка за ръка. Впечатляваща характеристика е автомобилната галерия на приземния етаж, където два Aston Martin-а са изложени като скулптури под адаптивно осветление и набразден метален таван, директен поклон към любовта на марката към прецизната форма.

Отгоре и отдолу резиденцията се разгръща с удобства, вариращи от винарска изба и фитнес зала до частен спа център и тераса на покрива, всички проектирани да преминават от по-тъмни към по-светли материали с изкачването.

Екстериорът представлява впечатляваща фасада от вертикално подредени метални жалузи, които реагират на дневната светлина, създавайки динамични шарки, като същевременно предлагат уединение. Тези скосени ребра също така рамкират огледални тавани и буйна зеленина, надничаща от терасата на спа центъра. Скулптурното пътешествие е закрепено от стоманено „оригами“ стълбище, пресичащо интериора – преход между модерността и материалната привлекателност.

Главният дизайнер на Aston Martin Марек Райхман обяснява, че културната дълбочина на Токио е повлияла на всяка линия и повърхност, простирайки се отвъд автомобилния стил. Целта е да се отразят естетическите кодове на града, като същевременно се осигури спокойно градско убежище.

Макар че е част от по-широка програма за начин на живот на Aston Martin, къщата в Токио сигнализира за по-дълбок ангажимент към Азия. Вече продадена на богат ценител, къщата показва как автомобилните марки могат да оформят начина, по който живеем – не само това, което шофираме.

Снимки: Aston Martin

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Урсула фон дер Лайен: ЕС е готов да мобилизира 3 млрд. евро за един „демократичен“ Беларус
Зеленски отхвърля предложението на Тръмп за размяна на територии с Русия
Доналд Тръмп и Владимир Путин ще се срещнат в Аляска на 15 август
Доналд Тръмп обяви, че е помирил "завинаги" Армения и Азербайджан
Ройтерс: Индия замразява плановете си за закупуване на американско оръжие заради митата
Кметът на Нагасаки предупреждава за риск от ядрена война, докато градът отбелязва 80 годишни от атомната бомбардировка
Apple записа най-добрата си седмица на борсата от 2020 г. насам
По какво се различават богатите хора от останалите?