Бионсе пусна линия уиски с Moët Hennessy
Мегазвездата Бионсе навлиза в бизнеса с луксозни алкохолни напитки с пускането на нова линия уиски в сътрудничество с Moët Hennessy на LVMH, съобщи марката в прессъобщение.
Бионсе сподели новината, държейки чаша от уискито, наречено SirDavis, в рекламен пост в Instagram с надпис: „DAVIS IN MY BONES“ и връзка към уебсайта на напитката.
Следвайки нарастващата тенденция потребителите да търсят луксозни спиртни напитки, Бионсе се присъединява към Марк Уолбърг, Джордж Клуни и други знаменитости, които използват статута си, за да популяризират премиум марки алкохол.
Подразделението за вино и спиртни напитки на LVMH разширява дейността си на американския пазар на уиски и SirDavis служи за отбелязване на културните традиции и влияние на Бионсе. Според съобщението SirDavis е кръстено на Дейвис Хог, прадядото на Бионсе, който е криел бутилки с уиски като фермер по време на забраната в Юга.
„Когато разбрах, че прадядо ми е бил производител на домашно уиски, почувствах, че любовта ми към уискито е предопределена“, казва Бионсе. „SirDavis е начин да му отдам почит, обединявайки ни чрез ново общо наследство.“
Централата на линията уиски се намира в Хюстън, родния град на Бионсе. Произведено и бутилирано в Тексас, SirDavis е първата марка спиртни напитки на Moët Hennessy, разработена от компанията изцяло в САЩ, се посочва в съобщението.
SirDavis се състои от 51% ръж и 49% малцов ечемик и отлежава в бъчви от шери, което според дестилерията създава профил на „смела изтънченост“.
Предлага се във висока бутилка, на която е изобразен бронзов кон, която е препратка към последните албуми на Бионсе. Бутилката SirDavis ще се продава на дребно за 89 долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.