Филмът за Барби достигна 1 млрд. долара в световния бокс офис

Филмът "Барби" премина границата от 1 млрд. приходи от продажба на билети само за 17 дни след премиерата си, съобщи разпространителя на лентата Warner Bros, цитиран от Би Би Си.
Филмът ще завърши уикенда с 1,03 млрд. долара от продажби на билети в световния бокс офис, се съобщава в изявление.
Това означава, че Грета Гъруиг е първата жена, която може да се похвали с филм с приходи над 1 млрд. долара като самостоятелен режисьор. Warner Bros го определи успеха на лентата като "повратен момент“.
"Никой друг освен Грета Гъруиг не би могъл да вдъхне живот на тази икона на различни поколения и на нейния свят в такава забавна, емоционална и развлекателна история... буквално да направи целия свят розов", каза Джеф Голдстийн, президент на националната дистрибуция в САЩ.
Той заяви, че дългите опашки в киносалоните и повторните прожекции "доказват, че филмите се завръщат", след като киноиндустрията пострада от затварянето на кината заради пандемията и конкуренцията на стрийминг услугите.
Други жени режисьори стоят зад филми с приходи от над 1 млрд. долара, но те са работили с други режисьори по лентите. Анимационният блокбъстър „Замръзналото кралство" и неговото продължение генерираха повече от 1,4 млрд. долара приходи в боксофиса, като лентата имаше два режисьора - Дженифър Лий и Крис Бък.
Междувременно "Капитан Марвел" с Бри Ларсън в главната роля генерира над 1,1 млрд. долара приходи с режисьори Анна Боден и Райън Флек.
С участието на Марго Роби в ролята на Барби и Райън Гослинг в ролята на Кен, досега филмът "Барби" е събрал 459 млн. долара в САЩ и 572 млн. долара в международен план.
Постигането на "Барбилион" - както го описват от Warner Bros - не е никак лесно. Само пет други филма са постигнали това след пандемията, включително "Супер Марио Bros.: Филмът" по-рано тази година, "Спайдърмен: Няма път към дома", "Топ Гън: Маверик", "Джурасик свят 3: Господство" и продължението на „Аватар".
Киноманите често съчетават гледането на филма "Барби", който разказва историята на порастването на емблематичната кукла, с филма на Кристофър Нолан "Опенхаймер" - история за създаването на първата атомна бомба.
Наскоро британската верига киносалони Vue съобщи, че двата филма са довели до най-натоварения уикенд в компанията от четири години насам.
Марго Роби е и един от продуцентите на филма "Барби". Според интервю за Collider тя е заложила на печалба от един милиард долара в началото на срещите.
"Мисля, че им казах, че филмът ще донесе милиард долара, което може би беше прекалено, но трябваше да направим филм, нали?", споделя тя пред изданието.
Маркетинговата кампания на филма беше мащабна - розови билбордове бяха инсталирани в градове по целия свят.
Производителят на играчки Mattel се надява да повтори същия успех и с други филми.
Други марки на Mattel - включително Barney, Hot Wheels и Polly Pocket - ще участват в предстоящи холивудски филми.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.