Виртуална разходка на Pepsi ни дава шанс да посетим най-добрите места за парти
advertorial
От днес стартира парти обиколката Pepsi Grand Party Race, в която участниците пътуват виртуално до шестте емблематични с нощния си живот градове в Европа – Виена, Берлин, Амстердам, Лондон, Париж и Ибиса.
Всяка седмица в продължение на месец и половина трима късметлии от всички, пропътували виртуалното разстояние до един от шестте града, ще имат шанса да се запознаят на живо с най-добрите парти места. Те ще се потопят за три дни в автентичната атмосфера на нощния живот и ще обиколят най-модерните барове и клубове, любими на местните жители. Сред най-горещите изживявания, които очакват българските парти маниаци, са концерт на поп сензацията Лейди Гага в Париж и гиг на DJ номер едно в света за 2007, 2008, 2009 и 2010 Армин ван Бюрен в Ибиза.
Как се играе?
Участниците трупат километри до съответните градове чрез събиране на уникални кодове при покупка на Pepsi Regular или Pepsi Light в разфасовка от 0.5 л., 2 литра или 2,5 литра. Всяка седмица чрез томбола се определят трима късметлии, които печелят тридневна парти обиколка, а 20 виртуални пътешественици ще се сдобият с чисто нова раница на Pepsi.
Тримата победители ще бъдат посветени в тайните на нощния живот от местен парти гид. Във Виена, например, парти обиколката включва посещения на любимия на виенчани Бермудски триъгълник от заведения, а в Берлин късметлиите ще попият от бохемския шик в източната част на града. Какво означава да купонясваш като рок звезда в небезизвестния Амстердам или защо парижани обичат да пият вино, седнали на романтичен мост в центъра на града ще разберат всички, които се регистрират за участие в играта.
Състезанието продължава до 16 септември, а регистрацията на кодове, проследяването на маршрута на участниците и обявяването на победителите ще се случва в интернет на страницата grandpartyrace.com. Първата парти дестинация от маршрута на Pepsi Grand Party Race е Виена, а тегленето на късметлиите, които ще заминат на тридневна клубна обиколка в Австрия е на 13 август.
В духа на горещите летни партита е и рекламната кампания за играта Pepsi Grand Party Race – песента в телевизионния клип е летният парти химн „Дим да ме няма” на Графа, Бобо и Печенката. Режисьор на рекламния клип е Васил Стефанов, чието дело е и официалният клип на парчето.
Като част от Pepsi Grand Party Race, българските фенове ще създадат и виртуален справочник Grand Party Guide с десетте задължителни парти места за всеки от шестте парти точки в кампанията. Справочникът ще съдържа снимки на най-щурите места за забавление, споделени от потребителите в създадени за целта галерии във Facebook.
Pepsi Grand Party Race ще включи на картата на забавленията и една от най-горещите парти точки в България – легендарния плажен бар Cacao Beach.
В търсене на 30-те най-запалени парти фенове, Pepsi ще даде възможност на всеки един от тях да спечели пропуск за него и компания от четирима приятели за партито на Chicane, Andy Moor и Aly&Fila на 10 август, Cacao Beach.
За да се включат в надпреварата, участниците трябва да поканят поне четирима приятели на партито чрез специално създаденото facebook приложение Party Guru. Шанс да се превърне в парти гуру има всеки, поканил приятелите си до 2 август на facebook страницата на Pepsi Bulgaria.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.