Джордж Клуни с Time и с „Мениджър”
Продуцентите и разпространителите на най-новия филм на Джордж Клуни „Маската на властта” избраха списанията Time и „Мениджър” за промоцията на лентата. Корици на двете издания са част от плаката, с който тръгва филмът в различните държави. Неговата премиера у нас е на 24 февруари, разпространяван от "Александра филмс".
Във филма Джордж Клуни е губернатор Морис, кандидат в първичните избори на Демократическата партия за президентския пост на САЩ. Райън Гослинг („Drive: Живот на скорост”, „Оглупели от любов“) е неговият говорител, а Филип Сиймор Хофман („Капоти”, „Кешбол“) е мениджър на кампанията. Това е звездният състав, който стои зад политическия трилър.
Идеята за филма се ражда през лятото на 2004 г. Младият Бо Уилимън тъкмо е приключил работата си към щаба на Хауърд Дийн, който се надява, че може да спечели номинация за президентските избори. Уилимън използва натрупания опит, за да напише пиеса, която разказва история за интриги и предателство по време на една кандидатпрезидентска кампания.
Джордж Клуни, известен с ангажираността към обществени каузи, няма как да остане безучастен към проекта. „Нашият филм е политически трилър, а не просто филм за политиката. Предполагам, че ако сте демократ, ще ви допадне най-много началото, а ако сте републиканец – финалът”, казва известният актьор.
Още подробности в новия "Мениджър", който от днес е на пазара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.