Завещанията на Джобс (20)

Завещанията на Джобс (20)

„Погледнете дизайна на много потребителски продукти – те са доста сложни повърхности. Ние опитахме да направим нещо много по-холистично и опростено. Когато отначало започнеш да се занимаваш с решаването на една задача, първите решения, за които се сещаш, са много сложни и повечето хора се спират дотам. Но ако продължиш и заживееш с този проблем, и обелиш повече слоеве от главата лук, често пъти можеш да достигнеш до някои много елегантни и прости решения. Ние вярваме, че потребителите са умни и искат обекти, които са добре премислени.”

Стив Джобс в интервю за MSNBC и Newsweek, 14 октомври 2006 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 септември
Financial Times: Предполагаема руска намеса прекъснала GPS-а в самолета на Фон дер Лайен при кацането в Пловдив
Кристин Лагард предупреждава за риск за световната икономика заради намесата на Тръмп във Федералния резерв
Атанас Запрянов: ВМЗ-Сопот ще стане доставчик на 155-милиметрови снаряди за НАТО и ЕС
Фон дер Лайен: Европа има „ясни“ планове за изпращане на войски в Украйна след края на конфликта
Теменужка Петкова: 4-те години политическо безвремие дадоха отражение върху финансите на държавата
Си Цзинпин разкритикува на срещата на ШОС „манталитета от Студената война и конфронтацията между блокове“
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания