Линда Еванджелиста поиска рекордна издръжка от бившия си съпруг

Супермоделът Линда Еванджелиста поиска 46 000 долара издръжка на месец за 4-годишното си дете от баща му - френския милиардер Франсоа-Анри Пино, предава Business Insider. Пино, главен изпълнителен директор на Pinault-Printemps-Redoute, базиран в Париж, конгломерат притежава марките Gucci, Yves Saint Laurent, Bottega, Veneta.
В момента той е женен за актрисата Салма Хайек, от която има 3-годишна дъщеря. Семейството притежава богатство на стойност около 11,5 млрд. долара. Магистратите, които гледат делото смятат, че това би могло да бъде най-голямата издръжка в историята на Семейния съд.
Адвокатите на Еванджелиста твърдят, че Пино не подпомага по никакъв начин детето си. Исканата от топ модела сума покривала разходите за детегледачки, шофьори и охрана. Освен това моделът иска допълнителни 7 500 долара на година за почивка на сина си Августин Джеймс.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.