Правилната кампания - с правилния парньор

Правилната кампания - с правилния парньор

Търсите начини да извлечете повече от своите маркетингови кампании с инфлуенсъри? С разрастването на базираните на развлечения платформи и традиционните социални мрежи, които се ориентират повече към видеоклипове с кратка форма, търсенето на партньорства със създатели също нараства, като скорошно проучване показва, че инвестициите в маркетинг с инфлуенсъри сега се увеличават с по-бързи темпове от разходите за традиционни реклами, пише socialmediatoday.com.

Правилната кампания, с правилния креативен партньор, може значително да повиши осведомеността за марката сред вашата целева аудитория, като същевременно можете също така да увеличите шансовете си за придобиване на вирусна привлекателност. 

И ако искате да инвестирате в маркетинг с инфлуенсъри, това ще ви помогне. Екипът от SEMRush наскоро публикува актуализирана версия на своя 8-стъпков контролен списък за влиятелен маркетинг.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тошко Йорданов: Няма пари в държавата, наказателна отговорност за Асен Василев
Специалният пратеник за Украйна Кийт Келог е получил срок от 100 дни да разреши военният конфликт
Костадинов: Няма да допуснем България да влезе в еврозоната
Тръмп ще наложи санкции на Русия, ако Путин откаже да преговаря за Украйна
Зеленски: Нужни са най-малко 200 хил. европейски миротворци за гаранции за сигурност
Урсула фон дер Лайен: Готвим мерки за намаляване на цените на енергията в ЕС
Панама подаде жалба до ООН заради заплахите на Тръмп да вземе канала
Зеленски постави под съмнение ангажираността на САЩ към бъдещето на Европа