Правилната кампания - с правилния парньор

Правилната кампания - с правилния парньор

Търсите начини да извлечете повече от своите маркетингови кампании с инфлуенсъри? С разрастването на базираните на развлечения платформи и традиционните социални мрежи, които се ориентират повече към видеоклипове с кратка форма, търсенето на партньорства със създатели също нараства, като скорошно проучване показва, че инвестициите в маркетинг с инфлуенсъри сега се увеличават с по-бързи темпове от разходите за традиционни реклами, пише socialmediatoday.com.

Правилната кампания, с правилния креативен партньор, може значително да повиши осведомеността за марката сред вашата целева аудитория, като същевременно можете също така да увеличите шансовете си за придобиване на вирусна привлекателност. 

И ако искате да инвестирате в маркетинг с инфлуенсъри, това ще ви помогне. Екипът от SEMRush наскоро публикува актуализирана версия на своя 8-стъпков контролен списък за влиятелен маркетинг.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
От ГЕРБ отговориха на критиките на президента Радев
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
Зам.-кметът по финансите на София: Успех е, че върнахме бюджета и го преразгледахме
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
Легендата Ана Уинтур, прототип на „Дяволът носи Прада“, се оттегля от главен редактор на сп. Vogue след 37 г.
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин