Правилната кампания - с правилния парньор

Правилната кампания - с правилния парньор

Търсите начини да извлечете повече от своите маркетингови кампании с инфлуенсъри? С разрастването на базираните на развлечения платформи и традиционните социални мрежи, които се ориентират повече към видеоклипове с кратка форма, търсенето на партньорства със създатели също нараства, като скорошно проучване показва, че инвестициите в маркетинг с инфлуенсъри сега се увеличават с по-бързи темпове от разходите за традиционни реклами, пише socialmediatoday.com.

Правилната кампания, с правилния креативен партньор, може значително да повиши осведомеността за марката сред вашата целева аудитория, като същевременно можете също така да увеличите шансовете си за придобиване на вирусна привлекателност. 

И ако искате да инвестирате в маркетинг с инфлуенсъри, това ще ви помогне. Екипът от SEMRush наскоро публикува актуализирана версия на своя 8-стъпков контролен списък за влиятелен маркетинг.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Островът Ташироджима: Царството на котките
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт