Александър Хинков е новият изпълнителен директор на IAB България

Александър Хинков е новият изпълнителен директор на IAB България

Александър Хинков е новият изпълнителен директор на IAB България

Александър Хинков става изпълнителен директор на IAB България, с което поема и оперативната отговорност за управлението на българския клон на най-голямото глобално сдружение на медии, медия и рекламни агенции, технологични компании и рекламодатели, отговорни за дигиталния бизнес.

Той има 10-годишен опит и доказан принос в полза на организации от неправителствени сектор, както и в предприемачеството и развитие на стартъпи. През последните две години и половина Александър бе  Chief Community Manager в BESCO - Българската предприемаческа асоциация, която защитава интереса на технологичните компании, стартъпите и предприемачите пред държавата и институциите. На тази позиция той успява да утрои членовете на BESCO, като привлича повече от 500 компании в асоциацията. Участвал е и в успешните законодателни инициативи, отговорни за създаването на първата Startup Visa в България, новото Дружество с променлив капитал (ДПК), подобренията в Сините карти и много други. Той е съосновател и председател на УС на платформата Uspelite.bg - най-голямата медия за позитивна и конструктивна журналистика у нас.

„Щастлива съм от името на УС на IAB да приветствам Александър в новата му вълнуваща роля. Заедно ще работим за развитието на дигиталния маркетингов пазар, като наша цел е да превърнем организацията в дигитален хъб, който да предоставя достъп до ресурси, регулаторна подкрепа, данни за пазара, обучения и срещи за развитие на специалистите. Ще разчитаме на опита на Александър в привличането на нови съмишленици и добавянето на стойност за настоящите членове на IAB България.“, заяви Илияна Захариева, председател на IAB България.

“За мен е чест да поема отговорността, която носи със себе си ролята на изпълнителен директор на IAB България. Потенциалът на бранша е голям и възможността да допринеса за растежа му е вълнуваща. Асоциацията заслужава да има още по-голяма и силна представителност от рекламния и медийния бранш и ще работим за интереса и нуждите на членовете на държавно и международно ниво.”, коментира Александър Хинков.

В бъдещата си работа като изпълнителен директор на IAB България, Александър ще приложи опита си от BESCO, медиите, технологичния сектор и предприемачеството. Той вярва, че с правилното визионерство и ценности браншовите организации имат силата да повлияят за положителни промени в обществото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ