ТРАЙНА/// Coca-Cola пуска колекционерски бутилки за феновете на "Междузвездни войни"

Coca-Cola разширява партньорството си с Disney чрез реклами, колекционерски бутилки и активирания с добавена реалност (AR), тематични около „Междузвездни войни“, предава Marketing Dive.
Марката безалкохолни напитки се обръща към запалените почитатели на „Междузвездни войни“ с кампания, която включва множество препратки към дългогодишната космическа опера, колекционерски продукти и елемент на персонализация чрез холограмно изживяване, задвижвано от AR. Coca-Cola, която работи с Disney от 70 години, се възползва от търсенето на летни пътувания и подновените дискусии около „Междузвездни войни“ благодарение на добре приетите разширения на франчайза, като стрийминг шоуто „Andor“, което наскоро завърши втория си сезон.
В рекламния клип „Refresh Your Galaxy“ феновете, облечени като любимите си герои, посещават филмов маратон на „Междузвездни войни“, преминавайки през киносалон, наподобяваща кантината на Mos Eisley, и накрая се настаняват, за да гледат „Нова надежда“ от 1977 г. Филмът се прекъсва по време на кулминационната битка между Оби-Уан Кеноби и Дарт Вейдър, момент, който първоначално изглежда разочароващ, преди двама души, облечени като героя джедай и неговия наставник, превърнал се в заклет враг, да завършат дуела, вдъхновявайки другите в публиката да пресъздадат ключови сцени от сериала.
Рекламите и кенчетата показват и QR код, който може да бъде сканиран за достъп до AR изживяване, което позволява на потребителите да записват и споделят холографски съобщения.
От този месец Coca-Cola ще продава 27 кенчета и бутилки с ограничено издание с емблематични герои от франчайза, а допълнителни три ще бъдат ексклузивни за Disneyland Resort и Walt Disney World Resort. Времето на продажбата е съобразено с нарастването на летните пътувания и с това, че „Междузвездни войни“ отново е в културния разговор.
В допълнение, кампанията се възползва от процъфтяващия пазар за колекционерски предмети чрез бутилките и кенчетата, носещи профили на емблематични герои, включително Йода, Оби-Уан, Касиан Андор и Люк Скайуокър. Трите продукта, ексклузивни за курортите на Disney, показват Мандалорианеца и Грогу, известен още като Бебе Йода, щурмовик от Първия ред, и Чубака.
Източник: Питър Адамс за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.