Coca-Cola пуска колекционерски бутилки за феновете на "Междузвездни войни"

Coca-Cola пуска колекционерски бутилки за феновете на Междузвездни войни

Coca-Cola разширява партньорството си с Disney чрез реклами, колекционерски бутилки и активирания с добавена реалност (AR), тематични около „Междузвездни войни“, предава Marketing Dive. 

Марката безалкохолни напитки се обръща към запалените почитатели на „Междузвездни войни“ с кампания, която включва множество препратки към дългогодишната космическа опера, колекционерски продукти и елемент на персонализация чрез холограмно изживяване, задвижвано от AR. Coca-Cola, която работи с Disney от 70 години, се възползва от търсенето на летни пътувания и подновените дискусии около „Междузвездни войни“ благодарение на добре приетите разширения на франчайза, като стрийминг шоуто „Andor“, което наскоро завърши втория си сезон. 

В рекламния клип „Refresh Your Galaxy“ феновете, облечени като любимите си герои, посещават филмов маратон на „Междузвездни войни“, преминавайки през киносалон, наподобяваща кантината на Mos Eisley, и накрая се настаняват, за да гледат „Нова надежда“ от 1977 г. Филмът се прекъсва по време на кулминационната битка между Оби-Уан Кеноби и Дарт Вейдър, момент, който първоначално изглежда разочароващ, преди двама души, облечени като героя джедай и неговия наставник, превърнал се в заклет враг, да завършат дуела, вдъхновявайки другите в публиката да пресъздадат ключови сцени от сериала. 

Рекламите и кенчетата показват и QR код, който може да бъде сканиран за достъп до AR изживяване, което позволява на потребителите да записват и споделят холографски съобщения.

От този месец Coca-Cola ще продава 27 кенчета и бутилки с ограничено издание с емблематични герои от франчайза, а допълнителни три ще бъдат ексклузивни за Disneyland Resort и Walt Disney World Resort. Времето на продажбата е съобразено с нарастването на летните пътувания и с това, че „Междузвездни войни“ отново е в културния разговор.

В допълнение, кампанията се възползва от процъфтяващия пазар за колекционерски предмети чрез бутилките и кенчетата, носещи профили на емблематични герои, включително Йода, Оби-Уан, Касиан Андор и Люк Скайуокър. Трите продукта, ексклузивни за курортите на Disney, показват Мандалорианеца и Грогу, известен още като Бебе Йода, щурмовик от Първия ред, и Чубака. 

Източник: Питър Адамс за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                   

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?
Археолози: Римската окупация е донесла нови болести в Британия
Беларус освободи Nобелов лауреат и опозиционери в замяна на облекчаване на санкции от САЩ
Шефът на Бундесбанк се е прицелил в председателския пост на ЕЦБ
Андрей Бабиш отхвърли варианта Чехия да гарантира заем за Украйна
Ердоган след среща с Путин: Мирът не е далеч