Как да брандирате имейлите си като професионалист (Инфографика)
Маркетинг
Обновена 01:12ч., 17.10.2022
Тепърва започвате със стратегия за имейл маркетинг за вашия бизнес? Искате ли да се уверите, че сте направили вашата марка правилно, преди да изпратите първата си кампания? Екипът от Constant Contact споделя своите съвети за брандиране на имейл в тази инфографика, пише socialmediatoday.com.
Ето кратко резюме:
- Добавете вашето лого
- Персонализирайте вашите цветове
- Използвайте последователни шрифтове
- Добавете визуални елементи
- Включете подходящи връзки
- Намерете своя глас
За повече информация разгледайте инфографиката.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Метрото няма да вози пътници по Линия 3 на 8 и 9 ноември
Общество |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.