Как да бъдете до аудиторията си на всеки етап от пътуването на купувача (Инфографика)
Създавате ли съдържание за всеки етап от пътуването на купувача? Гарантирането, че предоставяте отговорите, които вашите потенциални клиенти търсят, е от ключово значение за максимизиране на вашите възможности и в рамките на това трябва да вземете предвид различните етапи и как вашите комуникации отговарят на тях или не.
Сегментирането също е важно, за да представите правилното съобщение до правилните потребители във всяка точка и колкото повече разбирате и можете да се погрижите за всеки, толкова по-добро ще бъде представянето ви.
За да предостави малко повече представа за това, екипът от Giraffe Social Media наскоро публикува тази нова инфографика за пътуването на купувача и какви типове материали хората търсят на всеки етап.
За повече подробности разгледайте инфографиката.






Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Силна магнитна буря може да доведе до появата на сияние над България
Любопитно |За първи път: Съд в Гърция наложи 1,7 млн. евро глоба за жестокост към животни
Свят |Подводницата на бъдещето: Невидима за радарите и готова за тайна война под вълните
Технологии |Започва дарителската кампания на програмата „Избери, за да помогнеш“ на ОББ
Общество | Advertorial |Киберсигурността не е разход, а стратегическа инвестиция
Технологии |Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Мениджър на годината 2025 |Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
Спорт |Германия ще предостави допълнителни 40 млн. евро зимна помощ на Украйна
Свят |Международен екип от учени откри на границата между Албания и Гърция най-голямата паяжина в света
Наука и Здраве |Има ли връзка между успеха и щастието?
Техники за успех |Прокурор поиска над 2000 години затвор за кмета на Истанбул
Политика |Дъждовете спират, идват няколко слънчеви дни
Общество |На днешната дата, 12 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Започва дарителската кампания на програмата „Избери, за да помогнеш“ на ОББ
Университетът на професионалния живот: Как Нестле изгражда култура, в която растежът е ежедневие
Коментари
Няма въведени кометари.