Как да бъдете до аудиторията си на всеки етап от пътуването на купувача (Инфографика)

Как да бъдете до аудиторията си на всеки етап от пътуването на купувача (Инфографика)

Създавате ли съдържание за всеки етап от пътуването на купувача? Гарантирането, че предоставяте отговорите, които вашите потенциални клиенти търсят, е от ключово значение за максимизиране на вашите възможности и в рамките на това трябва да вземете предвид различните етапи и как вашите комуникации отговарят на тях или не.

Сегментирането също е важно, за да представите правилното съобщение до правилните потребители във всяка точка и колкото повече разбирате и можете да се погрижите за всеки, толкова по-добро ще бъде представянето ви.

За да предостави малко повече представа за това, екипът от Giraffe Social Media наскоро публикува тази нова инфографика за пътуването на купувача и какви типове материали хората търсят на всеки етап. 

За повече подробности разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бонусът на Дивия запад: Рио де Жанейро дава парични награди на полицаите за убити престъпници
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
САЩ ще разсекретят документи за мистериозното изчезване на една от първите жени пилоти
Италия ще защитава световната си титла във волейбола срещу България
Дронове са забелязани близо до най-голямата военновъздушна база на Дания
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
Гърция се готви за бури и наводнения заради рязко влошаване на времето
Бира Modelo почита латиноамериканската общност за своя 100-годишен юбилей