Как да бъдете до аудиторията си на всеки етап от пътуването на купувача (Инфографика)

Как да бъдете до аудиторията си на всеки етап от пътуването на купувача (Инфографика)

Създавате ли съдържание за всеки етап от пътуването на купувача? Гарантирането, че предоставяте отговорите, които вашите потенциални клиенти търсят, е от ключово значение за максимизиране на вашите възможности и в рамките на това трябва да вземете предвид различните етапи и как вашите комуникации отговарят на тях или не.

Сегментирането също е важно, за да представите правилното съобщение до правилните потребители във всяка точка и колкото повече разбирате и можете да се погрижите за всеки, толкова по-добро ще бъде представянето ви.

За да предостави малко повече представа за това, екипът от Giraffe Social Media наскоро публикува тази нова инфографика за пътуването на купувача и какви типове материали хората търсят на всеки етап. 

За повече подробности разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Bloomberg: Китайският лидер Си Дзинпин провежда най-голямата чистка на генерали от времето на Мао
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
Митът, който убива емоционалната интелигентност