Лендинг страница, която работи

Лендинг страница, която работи

Страхотната лендинг (целева) страница е от ключово значение за увеличаване на вашите резултати от дигитален маркетинг и гарантиране, че няма да загубите тези кликвания още на първата стъпка.

Добрата целева страница трябва да предоставя цялата необходима информация, от която се нуждаят вашите потенциални клиенти, в рамките на един прост преглед, включително продуктови спецификации, примери, одобрения и т.н., пише socialmediatoday.com

Всички големи сайтове за електронна търговия са усвоили това и си струва да си водите бележки от информацията, която те представят на продуктовите си страници, за да увеличите максимално своята собствена.

Или можете да използвате това. Екипът от Giraffe Social Media е съставил прост преглед на ефективен формат на целевата страница, който обхваща всички основи и ще ви помогне да увеличите максимално интереса и ангажираността. Това са основите, от които се нуждаете.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 20 ноември. Световен ден на децата
Великобритания забранява спекулата с билети за концерти и спортни събития в сайтове за препродажба
Германия няма да достигне целта си да харчи 3,5% от БВП за отбрана през 2029 г.
Испания отчита най-високата продължителност на живота в историята на статистиката си
Какви заплати взимат IT специалистите у нас?
Петролът поскъпва на фона на опасенията, че усилията на САЩ за мир в Украйна може да доведат до свръхпредлагане
Тейлър Суифт измести Мадона в класацията на най-успешните музикални изпълнители
Учени откриха начин да произвеждат каучук и пластмаса, без да разчитат на изкопаеми горива