Лендинг страница, която работи

Лендинг страница, която работи

Страхотната лендинг (целева) страница е от ключово значение за увеличаване на вашите резултати от дигитален маркетинг и гарантиране, че няма да загубите тези кликвания още на първата стъпка.

Добрата целева страница трябва да предоставя цялата необходима информация, от която се нуждаят вашите потенциални клиенти, в рамките на един прост преглед, включително продуктови спецификации, примери, одобрения и т.н., пише socialmediatoday.com

Всички големи сайтове за електронна търговия са усвоили това и си струва да си водите бележки от информацията, която те представят на продуктовите си страници, за да увеличите максимално своята собствена.

Или можете да използвате това. Екипът от Giraffe Social Media е съставил прост преглед на ефективен формат на целевата страница, който обхваща всички основи и ще ви помогне да увеличите максимално интереса и ангажираността. Това са основите, от които се нуждаете.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Промяната в начина на мислене, която прави екипите по-креативни
На днешната дата, 13 декември. Рождениците днес
Китай подготвя стимули за сектора на производство на чиповете в размер до 70 млрд. долара
Беларус търси нови мостове към Запада: среща между Лукашенко и представител на САЩ
УниКредит Булбанк спечели наградата „Банка на годината в България“ 2025 на авторитетното издание The Banker
Разгадана е мистерията на 2400-годишната лодка Hjortspring в Дания
На днешната дата, 12 декември. Имен ден празнуват Спиро, Спиридон, Дарина, Дария
България отчита рекорден търговски дефицит през октомври