Това "Да", това "Не" при съдържание, генерирано от AI (Инфографика)

Това Да, това Не при съдържание, генерирано от AI (Инфографика)

Ще бъде ли ChatGPT решението за всички ваши нужди от съдържание? Появата на генеративния изкуствен интелект, който може да създава надеждни публикации в блогове за секунди, накара мнозина да се вълнуват пред перспективата да се класират по-добре в Google с много по-малко усилия. Но има различни опасения, които трябва да имате предвид, и Google очерта някои специфични правила относно използването на AI съдържание, което може да повлияе на вашия подход.

Екипът от Tailwind е съставил тези бележки от Google за това как да използвате AI съдържание и какво трябва да избягвате в процеса си, пише socialmediatoday.com

Изводът е, че въпреки че е възможно да използвате материал, генериран от AI, трябва да сте внимателни и трябва да проверявате двойно резултатите в съответствие с вашия собствен опит. Също така не можете да пренебрегнете традиционните SEO фактори. 

За повече подробности разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Макрон търси нов премиер, който да сложи край на кризата във Франция
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?