"По две на минута" с нов инструмент за творчески предложения

По две на минута с нов инструмент за творчески предложения

"По две на минута" с нов инструмент за творчески предложения

DDB разработи базиран на изкуствен интелект инструмент наречен The Uncreative Agency, генериращ креативно предложение въз основа на просто кратко изречение, предава Marketing Dive, позовавайки се на прессъобщение на световната мрежа за маркетингови комуникации DDB. 

През първите пет дни от пускането си миналия месец The Uncreative Agency е разработил предложения за повече от 12 000 потребители, включително старши маркетинг специалисти в Coca-Cola, Heineken, Salesforce, Google, Nike, Accenture, Deloitte и правителствата на Обединеното кралство и Австралия, показва справка на уебсайта на агенцията.

Нещо повече, The Uncreative Agency е успял да генерира две предложения на минута. 

Инструментът има за цел да покаже как индустрията може да включи AI в творческото развитие. От агенцията уточняват, че комбинирането на машинно обучение с човешка креативност може значително да повиши нейната продукция.

Съществува известно безпокойство в агенциите, че творческите роли в крайна сметка ще бъдат заети от машини. От агенцията обаче посочват, че The Uncreative Agency, разработена от главния стратегически директор на DDB EMEA Джордж Страхов и екипът в Nord DBB, може да покаже как изкуственият интелект може да бъде включен в творческия процес, без да замества хората.

Като цяло инструментите за генериране на съдържание, задвижвани от изкуствен интелект, остават фокус на дискурса в цялата индустрия в резултат на нови кампании от марки като Snapple и Mint Mobile, които използват такава технология.

Изследователската фирма Gartner прогнозира, че 30% от маркетинговите съобщения от големи компании ще бъдат генерирани от AI до 2025 г.

"Страхотните идеи и иновациите обикновено се случват, когато две или повече познати неща се смесят в нещо ново и AI е страхотен в това, ако бъде подтикнат по правилния начин. За мен не става въпрос дали AI е креативен или не, а срещу какви хора и таланти се изправя. Става въпрос за това как можем да стигнем до по-добри идеи по-бързо", казва в изявление Андреас Далквист, главен творчески директор на Nord DDB. 

DDB заяви, че ще продължи да инвестира в по-нататъшно развитие, тестване и вътрешно внедряване на базирани на AI инструменти в своя творчески процес и своята хибридна творческа платформа Rand във всички свои офиси и в мрежата на Omnicom. 

Източник: Арън Баар за marketingdive.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                             

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ