Българка управлява най-ефективната европейска кампания за активен живот

Българка управлява най-ефективната европейска кампания за активен живот

Българка управлява най-ефективната европейска кампания за активен живот

На церемония в Берлин българката Ласка Ненова получи награда от International and European Association Awards за европейската кампания NowWeMove. Кампанията беше отличена за ефективност - тя е победител в категорията Effective Voice

Наградата беше връчена на Ласка Ненова в ролята й на мениджър на кампанията за Европа, ръководител на сдружение "BG Бъди активен" и координатор на NowWeMOVE.

"Всички в България трябва да се гордеем с тази награда, тъй като ние сме държавата с най-богата и разнообразна програма, провеждана в рамките на NowWeMOVE", коментира тя. "Тази награда е признание за нашите усилия и за напредъка, който бележим. Радостна съм, че кампанията привлича все повече последователи на редовната физическа активност и промотирането на ползите от нея", каза тя. 

Наградата Effective Voice отчита постигнатите резултати от организации и инициативи в насока привличане на публичното внимание към определен социален проблем. Отличието, връчено на NowWeMOVE и Международната асоциация за спорт култура (ISCA), е трето поред. То се връчва, след като кампанията бе избрана за финалист в конкурса за наградите PR News CSR Awards, в категорията "Корпоративно-обществено партньорство". Това се случи през януари. В края на миналата година кампанията достигна до финал на European Excellence Awards.

NowWeMOVE e най-голямата европейска инциатива, насочена към промотиране на активния начин на живот. Инициативата споделя проста и лесно измерима визия: "100 млн. повече европейци, ангажирани със спорт и физическа активност до 2020 година". 

В България кампанията се организира от 2012 г. и има три основни цели: да повиши информираността относно ползите от физическата активност, да насърчи редовното участие в различни видове спорт и друга активност и да подобри възможностите за достъп до спорт и движение.

Основните инициативи в рамките на кампанията са MOVE Week, FlashMOVE, Европейски ден без асансьори, NowWeBIKE, Европейски ден на спорта в училище, Европейски фитнес ден, MOVEment Pills, обучения и уъркшопи. От 2014 г. кампанията в България се финансира от фондацията на Coca-Cola. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ