Творец превръща захарта от газираните напитки в гигантски близалки
Фотографът Хенри Гаргрийвс има интересен нов проект - наречен (de)dydrate, той си поставя за цел да ни покаже колко всъщност захар има в различните безалкохолни газирани напитки и да ни я представи под формата на близалки.
Използвайки популярни напитки като Coca-Cola, Vitamin Water и Snapple, Хенри ги вари, докато водата се изпари и остане само захарня сироп. След това той поставя сиропа в специална формичка, за да му придаде вид на близалка и да покаже на потребителите колко захар консумират те, докато пийват любимата си газирана напитка.
"И преди съм знаел, че газираните напитки са вредни и ще се радвам, ако някой промени навиците си, след като види това", казва фотографът.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.