Учени: червеното месо ни прави щастливи

Политика за бисквитки

Съществува изобилие от доказателства, които предполагат, че едно голямо, сочно парче пържола ще ви прави по-щастливи! Сега обаче има и научно доказателство, според което консумацията на червено месо намалява наполовина риска от депресия и ни прави по-щастливи. Това сочи проучване, проведено в университета Deakin в щата Виктория на Австралия. То потвърждава, че хората, които избягват червеното месо, са изложени на риск от от клинична депресия, съобщава сайта gizmodo.

Проучването засега е проведено само сред жени. 

"Когато погледнахме към жените, които консумират по-малко от количеството червено месо, което се препоръчва в нашето изследване, открихме, че има два пъти по-голяма вероятност те да имат депресивно или тревожно разстройство”, обяснява проф. Феличе Яка, един от изследователите. "Дори когато вземем предвид диетите при жените, както и социално-икономическия им статус, нивото на физическа активност, пушенето, теглото и възрастта, връзката между ниските нива на прием на червено месо и психичното здраве остава”, казва тя.

"Интересното е, че няма връзка между други форми на протеини като пилешкото, рибата или растителните протеини и психичното здраве.

Достатъчно доказателства показват, че качеството на диетите е от значение за психичното здраве, но това е първото проучване, което показва, че червеното месо има положителен ефект върху емоционалното ни състояние. За съжаление, учените нямат никаква представа защо.

Важно е да се посочи също, че червеното месо може да доведе до физически рискове за здравето. Всъщност, последните изследвания в САЩ показват, че то е причина за един смъртен случай на всеки десет. "Така че решението, което трябва да вземем е да живеем дълго, нещастни и без пържола, или да умрем млади, щастливи хапвайки бургери", смятат от gizmodo.

Коментари

НОВ КОМЕНТАР

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Основният спонсор на "Евровизия" се оттегля от конкурса
След 50 г. в космоса: NASA намери начин апаратът Voyager 2 да продължи пътуването в междузвездното пространство
Британската петролна и газова компания BP се завръща за работа във Венецуела
Нова Зеландия оттегли подкрепата си за президента на ФИФА Джани Инфантино
Времето: Остава топло, но със силен вятър по Южното Черноморие
САЩ завършиха успешно първите ключови тестове за противоракетната система „Златен купол“
На днешната дата, 15 август. Голяма Богородица
Защо Ричард Брансън съветва срещу копирането на неговата сутрешна рутина?
Основният спонсор на "Евровизия" се оттегля от конкурса
Севернокорейска хакерска група разработва инструменти с изкуствен интелект за кибератаки
Меси ще съди медиите за нарушаване на личния живот на погребението на баща му
Бившият главнокомандващ на украинската армия не вижда перспектива Украйна да се присъедини към НАТО
България за втори пореден месец е на първото място в ЕС по ръст в производството на услуги
Иран постави нови условия за отварянето на Ормузкия проток
Най-голямата карта на Вселената с близо 4 млрд. обекта разгадава природата на тъмната материя
Франция ще строи шест нови АЕЦ
NASA сглоби кораба „Орион“ за първия етап от пътуването до Луната
Куба отбелязва 100 години от рождението на Кастро на фона на тежка криза
Руски въздушни удари около Киев убиха трима души, Зеленски е на знакова визита в Сърбия
ВСС дава над 103 000 евро за наем на зала за изборите на нови членове на кадровата структура
Как да подходите при конфликт между вашите ценности и изискванията в работата?
Какво да направите, когато най-добрият ви служител загуби мотивация?
Защо хората напускат работа? Всичко опира до четири думи
Пица, паста, протеини и картофи – как италианските деца станаха толкова затлъстели
Forbes: Урсула фон дер Лайен е най-влиятелната дама в света
До 7,15% годишна доходност: Румъния привлича спестяванията на гражданите с нови държавни облигации
С решение на борда: Центърът „Кенеди“ във Вашингтон си връща името на Тръмп
"ЕМКО": Изключва се човешка грешка за взривовете във военния завод край Трявна
Великобритания намалява директната помощ за страните от Африка с повече от 40%
След 50 г. в космоса: NASA намери начин апаратът Voyager 2 да продължи пътуването в междузвездното пространство
Швеция понижава възрастта за наказателна отговорност за деца на 14 години
Д-р Венета Павлова, собственик на дентална клиника „ЕО Дент“
Частично бедствено положение е обявено в резерват "Сребърна"
Прехвърлиха 1,8 млн. куб. м вода от Дунав към езерото „Сребърна“, обстановката остава сложна
Ирак може да напусне ОПЕК заради спор за квотите за добив на петрол